Vem skall man tro på, tro på

Status
Ej öppen för fler svar.

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
//"I spoke too soon," he told GPOne.com. "Everything felt easy for me and I said that I wanted to comeback; I guess I started my own rumour. But when I tested here I found out that things weren't going that good and we ended up going around in circles.

“That's when it hit me and it was hard things like that that I didn't miss about racing. That completely I changed my mind I don't want to come back racing and I don't want to do any wild cards. I'm retired and I'm happy."//

Är det för mycket öl eller rädd för Rossi utmaningen eller.........:confused:

Kolla in race-forumet efter en annan tråd.. Sök efter Bayliss i titeln, och varför skulle han vara rädd för Rossi?

Seriöst Tocar, sluta krångla till det för dig själv i onödan hela tiden. Detta gäller ett uttalande Troy Bayliss gjorde i samband med testningen av 1198'an på Mugello.

Varför skulle han för det första vara rädd för Rossi när det var WSBK det gällde, skall Rossi gå över till WSBK? Försök inte framstå som att du bor i paddocken när du bor i ett bibliotek

Och det han inte gillar med racingen är allt laborerande i utvecklingen av en cykel. Tråden klar, allt klart. Ut å kör hoj nu

Last edited:
Kan vi inte bara gemensamt komma överens om att inte skriva i trådarna som kommer, kanske ger han upp sin skit med urlippta texter och annan dynga.
Jag var positiv som f.n till s1000rr när den skulle komma och tänkte att en sån ska jag ha en dag. Men nu skulle jag aldrig i livet köpa en, Du har lyckats döda suget totalt Tocar.

Seriöst Tocar, sluta krångla till det för dig själv i onödan hela tiden(det vill till att slå din pendlar tråd, mycket intelligent:D:D). Detta gäller ett uttalande Troy Bayliss gjorde i samband med testningen av 1198'an på Mugello.

Varför skulle han för det första vara rädd för Rossi när det var WSBK det gällde, skall Rossi gå över till WSBK? Försök inte framstå som att du bor i paddocken när du bor i ett bibliotek

Och det han inte gillar med racingen är allt laborerande i utvecklingen av en cykel. Tråden klar, allt klart. Ut å kör hoj nu

Du kanske missat att Rossi utmanat Bayliss i att köra ett WSBK race, där båda kör som wildcard för att se vem som är snabbast, men Bayliss backade ur genom att säga att han slutat och det skulle bli för dyrt att plocka fram en maskin åt honom..

Jag hade givetvis gett mer info, men överskattade er förmåga att hänga med vad som händer i racing, annars plockar man lätt vem det gäller.
Ställ inte upp i vem vill bli miljonär:D Gäller särskilt Onsala Jens!

Frågan är ju intressant då han efter tester på flera banor gjort uttalanden där han och Ducati har han sagt att en comeback är att vänta, att han ångrade att han slutade. Varför denna tvärvändning, är det för att då ställer Rossi upp som wildcard för att visa vem som regerar även i WSBK?
Benedict håll dig till pendlingen istället för att rota i min trådar, jag känner igen dig, fastän du bytt avatar, men du hjälper ju till att mina trådar oftas läses av flera tusen människor, trots ganska få inlägg:tummenupp
Har redan kört C:a 35mil idag uppdelat på 2hojar, nu orkar gubben inte mer:tungan

Kan vi inte bara gemensamt komma överens om att inte skriva i trådarna som kommer, kanske ger han upp sin skit med urlippta texter och annan dynga.
Jag var positiv som f.n till s1000rr när den skulle komma och tänkte att en sån ska jag ha en dag. Men nu skulle jag aldrig i livet köpa en, Du har lyckats döda suget totalt Tocar.

Hur tusan kom BMW med i denna tråden, så anklagar ni mig för att tjata BMW. Suget är nog inte dött om du ligger och tänker på den i en tråd om Troy Bayliss:tungan
Det är svårt att komma med nyheter om racing om man inte citerar artiklar från racingmagasin och liknande. Läs fantomen om det passar dig bättre:tungan

//Försökte lägga upp en tråd om BMW och helsystem, den dödades direkt, vilket är en dj..la otur för dom som bytt till helsystem på BMW s1000rr, då de riskerar att haverera om de inte vidtar åtgärder, det skiter jag i nu och tänker inte hjälpa någon, inte ens via pm. LÅT SKITEN RASA:tummenner:tummenner//

Det är svårt att komma med nyheter om racing om man inte citerar artiklar från racingmagasin och liknande. :tummenner:tummenner//

Men snälla Tocar, nu får du ta och skärpa dig.
Skall du citera texter, gör det på ett sådant sätt så alla förstår, och skapa ett sammanhang.
Alla kanske inte som du, har tid eller energi att förkovra sig i allt som skrivs på nätet eller i diverse tidningar. Det måste du ju förstå? Att du sedan missförstod mitt inlägg om pendling är jag inte förvånad över.
Kasta inte skit på folk angående "allmänbildning", för du har ett specialintresse i att "följa" allt som har med motorcyklar att göra.

Såg att du finns på fotosidan, snygga bilder :rofl

Jag hade givetvis gett mer info, men överskattade er förmåga att hänga med vad som händer i racing, annars plockar man lätt vem det gäller.
Ställ inte upp i vem vill bli miljonär:D Gäller särskilt Onsala Jens!

Men för i hela helvete, banna trollet. Du nedvärderar något otroligt i varje svar du skriver, konstigt att dina trådar försvinner?

Eftersom du är helt obenägen att förstå vad du gör fel kan du väl starta ett eget forum. Kanske www.tocararbastochvackrastnarjagkorlangalakritspalandsvagenpsjagarsmartastivarldenmed.se

Så kan du skriva saker som ingen förstå hela dagarna.

Eftersom jag bli bannad om jag skriver ett semikolon med ditt nick efter så gör jag inte det.. :brinnerup

/ Jens

Men för i hela helvete, banna trollet. Du nedvärderar något otroligt i varje svar du skriver, konstigt att dina trådar försvinner?

Eftersom du är helt obenägen att förstå vad du gör fel kan du väl starta ett eget forum. Kanske www.tocararbastochvackrastnarjagkorlangalakritspalandsvagenpsjagarsmartastivarldenmed.se

Eftersom jag bli bannad om jag skriver ett semikolon med ditt nick efter så gör jag inte det.. :brinnerup

/ Jens

Dagens sanning :tummenupp börjar också bli trött på trollandet :mad: för det finns väl inga möjligheter till att en människa kan vara så jä--a självgod/nedvärderande som Tocar in real.
Tocar du är en :censored:censored:censored människa.

/ Jens

Det kan vara några av er kära kamrater som går in och retar er av någon anledning, men övrig respons jag får är så mycket större, där folk ber mig att inte sluta skriva. Det är flera trådar med få inlägg, då jag tröttnar på tjafset, ni är ju samma gäng hela tiden som hänger i mina trådar, men jag har 2-5000 läsningar i var och varannan tråd.
Intresset finns om man lät trådarna löpa vidare utan att bli personliga:nicka:fatta!

Jag nedvärderar ingen, däremot så gör du det genom att ge mig öknamn(skulle kunna ge dig flera från din barndom)och inlägget ovan!!! Men får jag spydiga kommentarer på helt seriösa inlägg, kommentarer som berör "gammalt groll", så svarar jag som jag blir bemött.
Om någon inte förstår ett inlägget så kan man vänligt fråga vad jag menar, utan att blanda in BMW eller personliga påhopp, så vi får en respektabel nivå på forumet. Det finns många som gillar det jag skriver om, låt de läsa utan att bli påhoppade i tråden om de kommenterar något. Ni som inte gillar mig ,har ju lätt att undvika just mina inlägg. Ingen gagnas av att det blir pajkastning:):):)

Men snälla Tocar, nu får du ta och skärpa dig.
Skall du citera texter, gör det på ett sådant sätt så alla förstår, och skapa ett sammanhang.
Alla kanske inte som du, har tid eller energi att förkovra sig i allt som skrivs på nätet eller i diverse tidningar. Det måste du ju förstå? Att du sedan missförstod mitt inlägg om pendling är jag inte förvånad över.
Kasta inte skit på folk angående "allmänbildning", för du har ett specialintresse i att "följa" allt som har med motorcyklar att göra.

Såg att du finns på fotosidan, snygga bilder :rofl

Jag är redan upptagen:tungan

Last edited:
Seriöst Tocar, varför gör du så svårt för dej själv?

1st tydligt ämne
1st tydlig info/frågeställning
1st källa

se och lär grabben. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=227643

Ämnet var väl tydligt
Info och källa står ju i citatet

För mig var det självklart att det gällde Bayliss, då man läst detta i var och varannan tidning och på nätet, men fel av mig att alla kanske inte följer racing så inspirerat.

Du skrev tråd i samma ämne och fick hälften av de läsare jag har.

Kan vi inte hjälpas åt att höja nivån i trådarna, det finns ett stort läsintresse och mycket mer info att släppa vidare. Det ligger så mycket ilska från gamla trådar och pyr i flera killar, det rör sig om ett 10-15 tal, bojkotta mig och låt de folk som vill läsa kan göra det i fred, om ni inte kan släppa det så pm:a mig och låt trådarna handla om det som de var meningen att göra, så får alla det trevligare.:Bugar:tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!