Vem sitter på Bilder från sviestad-SM?

Jag visste väl att du hette Andreas!! Nog fan stod det Anders i listorna på Sviestad?

Här är en ocensurerad pallbild:

Bifogat

• r600-pall.jpg
    r600-pall.jpg
    76.5 KB · Visningar: 285
En kändis:
Fotograf Mats Jonsson

Bifogat

• img_1616.jpg
    img_1616.jpg
    103.2 KB · Visningar: 271
Last edited:
En till (något snabbare dock!) :D :
Fotograf Mats Jonsson

Bifogat

• img_1274.jpg
    img_1274.jpg
    97.4 KB · Visningar: 263
Hjälp oss göra roadracing.se bättre - Dela med er av era bilder.

"Breva ev. bilder till info@bikeproject.com om du sitter med några riktigt schysta bilder som Du äger eller hör med din foto-kompis som besökte sviestad."

Det vill säga åkbilder från alla klasser och pallbilder är alltid kul. Har du bilder osm copyrighten känns oviktig på så dela med er och maila bildern till ss på bikeproject.

Att det blir lite A-förare skiter jag högaktningsfullt i, de får också engagera sig om de vill synas. 600std-killarna syns ju.

Chrille skrev:
Hjälp oss göra roadracing.se bättre - Dela med er av era bilder.

"Breva ev. bilder till info@bikeproject.com om du sitter med några riktigt schysta bilder som Du äger eller hör med din foto-kompis som besökte sviestad."

Det vill säga åkbilder från alla klasser och pallbilder är alltid kul. Har du bilder osm copyrighten känns oviktig på så dela med er och maila bildern till ss på bikeproject.

Att det blir lite A-förare skiter jag högaktningsfullt i, de får också engagera sig om de vill synas. 600std-killarna syns ju.
Skickade just 14 bilder till till jP, resten kommer på lms sida i kväll! :tummenupp

Bilder i mängder!

Om ni tycker bilderna ser små ut gå då till http://www.lms.se och leta så hittar ni de högupplösta extremt fina bilderna! :D

Bifogat

• thumbs.jpg
    thumbs.jpg
    122 KB · Visningar: 207
Re: Bilder i mängder!

Torkel skrev:
Om ni tycker bilderna ser små ut gå då till http://www.lms.se och leta så hittar ni de högupplösta extremt fina bilderna! :D
Mitt IT-handikapp gör sig påminnt och jag hittar inga j-la bilder :crash ... Var har du gömt dem???

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back