Vem säljer KTM?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Efter att ha varit vilse i blåbärsskogen ett tag så har jag bestämt mig för en KTM 660 SMC som första hoj.
Den är otroligt het, verkar funka som gathoj och jag har alltid haft en fling för supermotarder. Speciellt då KTM.
Nu undrar jag vart man hittar närmsta och bästa återförsäljare i Skåne/södra Sverige eller om någon här inte sku ha något emot att visa upp sin hoj lite snabbt om man kommer förbi.:)
Jag vet att det finns ett antal 660 till salu här nere i Skåne. Köplusten och habegäret finns men tyvärr inte riktigt hela köpsumman. Än. Därför tänkte jag först åka förbi någon som kan tänka sig att visa upp hojen. Privat eller återförsäljare kvittar.

Kortfattat:
Jag vill ha en KTM 660. Vart kan jag titta på en sådan?

delta mc i falkenberg

Annars håller jag med föregående talare... Mattias på Superbike e toppen!:tummenupp

Last edited:
Göteborg är ju långt bort. Men tack för tipsen!:tummenupp
Får väl kanske vara beredd att åka en bit då KTM försäljare inte verkar växa på träd här nere i "Danmark".
De har inte öppet på söndagar va?

Ktm...

Claessons i brömölla... Har alla då menar jag alla ktm modeller hemma i lager... + ett stort utbud av kläder tilbehör mm mm mm... Ligger inte så långt från malmö... Skulle tippa på en 12-15 mil... www.claessonsmotor.se

Där lovar jag dig att du hittar vad du söker... Var där senast idag... Stod minst en 660 iaf :tummenupp

Karlströms i Sala är väl bland de största i norden på KTM vad ja förstått, och en helt suvären försäljare men det är väl lite långt och åka ;)

För er i närheten tipsar ja om att svänga förbi där han är aldrig sen på att hjälpa till att hitta bra grejjer och ge suvärena priser.

jonte engdahl är närmst och som sagt så nyöppnar de nästa helg. enligt bladet så utlovas feta rabatter (eller liknande) så det är väl 10% som kan antas gälla.

annars finns ju claessons tar ungefär två och en halv timme i lagliga hastigheter, de har det mesta inom KTM hemma

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden