Vem säljer dessa stövlar?

raceputten

Ingen kommer ihåg en fegis!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 125, Suzuki Rgv 250, Suzuki DR Big 750, Suzuki DR 800, Yamaha R6, Super Duke 1290R
Hej.
jag fick en länk via FB av en svensk mc firma som kunde ta hem dessa stövlar, men så tappade jag bort länken och nu letar jag med ljus ock lykta efter firman!!

Bifogat

• stövlar.jpg
    stövlar.jpg
    37.4 KB · Visningar: 262
ja de har du helt rätt i Try! :D men nu har jag tagit bort passagerarpinnarna på mina nya hoj så jag flyger solo :tungan:tungan

Jag fick täckbrickor på posten för passagerarfotpinnarna i veckan, men de får vara kvar för gumman fick en hel utrustning av mig i present. Så nu ska hon väl åka med oxå :) Men det är ju nice att kunna powerwheelia i 230 km/t *s*

Har du bytt till en 954:a Tig3r? Nice bike u got biaaatch :)

Jah :D en gammal hederlig cbr 954 från 2002 utan massa abs, antispinn å fuskgrejjer ;) :rofl :P
Skämtosido, har faktiskt varit min drömhoj sedan länge också så jag är sjukt glad att jag har en sån nu :D
säsong 2013 here we gooooooo
cbrr.jpg

Jah :D en gammal hederlig cbr 954 från 2002 utan massa abs, antispinn å fuskgrejjer ;) :rofl :P
Skämtosido, har faktiskt varit min drömhoj sedan länge också så jag är sjukt glad att jag har en sån nu :D
säsong 2013 here we gooooooo
View attachment 380784

Blev Aprilian så kortlivad? Vad får man punga ut i trafikförsäkring för en sådan där pjäs på din postort/ålder?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back