Vem och vad!?

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Är det som har en gudomligt välljudande antingen crossplajn eller vad jag mest tror, rsv4- och som nu de sista dagarna kommit förbi vittsjö, antingen från röke hållet eller motsatt till röke??
Du hörs och du hörs så man nära på går i brallan:tummenupp!!
Jag har en massa träd o skit I vägen så jag ser ju fan inte vad moppen är för nått.

//jj

Joooo, hrmmmm- nerlagd och nerlagd........beror på hur man ser på byns utveckling.......idag.
Men, tillskillnad från Malmö behöver vi inte ännu elda bilar för värmens skull:D

//jj

Nja du vet att en annan är ju egentligen från Vankiva men med kvinnor i detta liv så blev det Malmö i många år som bostad.Men lilla Vankiva besöks flitigt året om.Ser för övrigt många av dessa stadsbarn och undrar ibland om de inte skulle mått mycket bättre om de fick komma ut lite på landet bland det riktiga livet och inte enbart storstadens fiktiva köp och sälj ideologi där alla ska lyckas och ständigt har så bråttom så bråttom i livet.

För övrigt så brinner många av dessa bilar för att en del yngre förmågor mår väldigt dåligt i sina liv där allt bottnar i en totalt misslyckad politik.Alla har naturligtvis ett egenansvar.Men när detta inte hjälper ibland och för många av samma grupp förs samman på en och samma plats så brukar det braka åt skogen förr eller senare.Det vet våra folkvalda om men det skiter dom i så länge listor och dokument är putsade ända ut i marginalen.

Snackade för övrigt med en äldre herre vid Pickelsjön för en tid sedan som hade lite synpunkter på invadrarboendet i Vittsjö.Något som förmodligen inte lämpar sig så bra i text här.

Ha det gott Göingebo. :crash

Och inget slår en Busa radfyra med fyra till ett system och kort Yoshimura dämpare.Så att kyrkklockorna stannar en Söndag. :lol

Last edited:
Jag körde mycket mellan Hörja - Osby via Bjärnrum och under ett år mötte jag bara en annan person på hoj.

F.ö. mycket trevlig väg mellan Hörja - Osby. Många fina svängar :D

Hur kunde en ljudfråga bli I&I på bara tre inlägg...? :va

ja du.....världen är bra förunderlig!!:crash

kanske vi halvdanskar är som vi är o inte som vi ska:D.

men, huvudfrågan är ändå- VAD är det som kommer som satan med ett gudomligt bröööl ur burken:yoparty??, ingen som känner sej träffad här ang var nånstans denne kör?

//jj

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...