Vem monterar Multi-X Chip till XBox i Lidköping/THN/GBG med närhet.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Ja..

Just det ja.. Jag har ett SmartXX Multi-X chip till XBox liggandes och tänkte åka å handla ett XBox (version 1.6) i dagarna och tänker inte försöka montera det själv (igen...). Någon som vet någon eller någon som gör det för en billig penning i närheten av mig? Jag bor i Lidköping och åker ev. till Trollhättan och handlar.

Tacksam för hjälp....

- Johan

mr_rockster skrev:
Ja..

Just det ja.. Jag har ett SmartXX Multi-X chip till XBox liggandes och tänkte åka å handla ett XBox (version 1.6) i dagarna och tänker inte försöka montera det själv (igen...). Någon som vet någon eller någon som gör det för en billig penning i närheten av mig? Jag bor i Lidköping och åker ev. till Trollhättan och handlar.

Tacksam för hjälp....

- Johan

Det enda ställe jag kan tänka mig är DVDNorden som ligger i götet

chippade min ps2 där, kolla ifall dom har mycket att göra först...fick vänta typ en månad.

I Göteborg (Mölnlycke torg) finns ju Multi-Xit. Dom chippar på en timme kom precis därifrån.

mr_rockster skrev:
Ja..

Tacksam för hjälp....

- Johan
www.chipnplay.se!!!

Var köper man lämpligast chip i Sverige o till bäst pris? Är ute efter ett Smart XX eller Xenium Ice. (vi pratar löst chip utan montering då.)

Beställ från England eller nåt istället, brukar vara mycket billigare. Har tyvärr ingen länk till nåt ställe. Jag beställde mitt gamla Messiah 2 chip från England, var ett par hundra billigare faktiskt.

Jamen, vafan gubbar. Ett vettigt chip utan LCD kostar ju 149:- i Sverige.
Varför köpa det utomlands?

Vilket chip är vettigt idag? SmartXX o Xenium Ice verkar vara skojiga prylar, men vad är vettigt egentligen?

Dvdnorden rekommenderar jag varmt. Vi fick inte vänta som tur var men min kusin fick vänta 3 veckor.

De är rätt så upptagna.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back