Vem mördar barn?

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
Man blir så förbannat sne på sånt här,förstå familjen..Fy helvete vad hemskt!! det är det värsta som skulle kunna hända mig,att mitt barn far illa!

Kvinnan avled också:(

Hoppas dom tar fast psykot.Hoppas detta inte är ett fall där psyk har skrivit ut förövaren för att plats inte funnits.

Last edited:
twinner skrev:
Man blir så förbannat sne på sånt här,förstå familjen..Fy helvete vad hemskt!! det är det värsta som skulle kunna hända mig,att mitt barn far illa!

Hoppas dom tar fast psykot.

Verkligen, sverige kryllar ju av Psykfall numera.....var ska detta sluta! :mad:

Hoppas att den som är ansvarig för detta ska lida för resten livet... jävla idiot.

När det händer nåt så fördömmer människor bara den onde, jag tänker mer på familjen...

HanneZ skrev:
När det händer nåt så fördömmer människor bara den onde, jag tänker mer på familjen...

Eftersom man har barn själv så blir man ju illamående av tanken..det värsta som kan hända.

Fy va hemskt......Hur ska man få stopp på allt våld/elände i samhället?Jag blev så ledsen när jag läste detta. :va :confused: :kocko :(

HanneZ skrev:

Tänker också på familjen, men den skyldige måste ju haffas fort innan nån mer kommer till skada.

Fyfan va hemskt!!

Mirran skrev:
Det är väl självklart att man tänker på familjen,men den första reaktionen är nog ilska mot idioten!

Joo det e helt sjukt...

Jag såg uppståndelsen på väg till jobbet.... när jag sen fick höra trodde jag inte det va sant...

Jag måste erkänna att jag var lite blåögd när jag trodde att LKPG skulle klara sig från såna här grejer... (Det händer inte här-syndromet)..

alltså ni kan inte ha det lätt om ni så här helt förkrossade så fort nånting sånt här händer

honkiie skrev:
alltså ni kan inte ha det lätt om ni så här helt förkrossade så fort nånting sånt här händer

Förkrossad är inte rätt ord. Snarare förbannad, uppgiven och med en insikt om att man aldrig skall upphöras att förvånas.
Vi har det iallafall bra mycket lättare än vad pojken och kvinnans familj har det. Är ditt hjärta av sten eller?

honkiie skrev:
Förkrossad? Nja.. Jag har nog glömt det imorgon tyvärr... Men mår dåligt över de för de.

honkiie skrev:

förkrossad och förkrossad.. klart att man tänker på de annhöriga till offren. Visa människor känner medlidande, andra inte... Dessutom går min syster i skolan precis i närheten, det kunde lika gärna varit henne.

Som det sades på p3-nyheterna...
Under de senare åren har det förekommit många dråp/mord med knivar, slagträn etc.
Flertalet av överfallen görs av psykiskt skadade eller störda människor.
Debatten rörande spykvården i Sverigen var ju uppe för nått år sedan.
Som vanligt rinner det ut i sanden.
Jaa. Ge cheferna pengarna istället för de psykiskt störda...
Skit samma om det går åt ett gäng människor på köpet.

HanneZ skrev:
Jag blir så jävla illamående av de som hänt i linköping idag. Hur kan de gå så snett?

se http://www.aftonbladet.se
Det är mestadels unga gärningsmän runt 20-30 år, som det handlat om den senaste tiden, när det gäller psykfall som gjort liknande saker. Börjar undra om det är psykiska skador efter droger. För 10-15 år sedan så var det sällan sådana här mord, vad jag kan minnas. Eller har jag fel?

Stackars, stackars lilla pojke!! Att bli mördad sådär. Att behöva ligga ensam och rädd innan han dör. Finner inga ord. Stackars kvinna! Ändå är det till den lilla pojken och hans anhöriga mina tankar går till mest. Ett barn ska inte dö så på detta sätt, inte någon, men jag känner extra starkt när det drabbar barn!

Sänd en tanke till de anhöriga till dessa familjer.

MVH Martin

honkiie skrev:

Jag har en son i ungefär samma ålder som pojken som blev mördad. Bara tanken på att någon skulle kunna göra så mot min son har fått mig kanske inte förkrossad men väl arg, orolig och ledsen. Jag tycker snarare det är konstigt att inte fler reagerar.

/geek

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!