Vem kan ställa upp med hojj 30 min lör 8/4 ?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hepp!

Blev just tillfrågad om jag kan ställa upp på en möhippa 8/4 för att köra runt med offret på stan (Stockholm) i ca 30 minuter lördagen 8/4.

Jag kan tyvärr inte då eftersom jag dels inte kommer hinna få hojjen körklar tills dess, och dels för att jag förmodligen kommer att jobba ute på bilmässan den helgen.

200.- har töserna råd att betala.

Är det någon som känner sig manad, PMa mig isåfall!

/Kristian

snabbåka skrev:
Vart sker det hela?

De skall ta en drink någonstans kring Odenplan/Stockholm, sen är nästa station borta vid Stadshagen/Kungsholmen. Tänkte man kan köra Norr Mälarstrand bort till Stadshagen och släppa av henne där. Torde inte ta mer än 20 min tror jag.

Starstriker skrev:
De skall ta en drink någonstans kring Odenplan/Stockholm, sen är nästa station borta vid Stadshagen/Kungsholmen. Tänkte man kan köra Norr Mälarstrand bort till Stadshagen och släppa av henne där. Torde inte ta mer än 20 min tror jag.

Har hon några snygga polare som vill åka med? :tuttar

Starstriker skrev:

Om "vädret" tillåter (tanten :rolleyes: ) så är vi tre hojar som brukar åka lite på lördagar,vi är alla runt 25 och har dom senaste grejerna :hihi.
Skicka pm med nummer så kan vid talas vid :tummenupp .

Last edited:
"Många äro de kallade och få äro utvalda"
Det verkar som om det löser sig, men tack iaf!

Kanske kan kontakta dig längre fram om det skiter sig med killen som hann först? Antar att ni inte behöver lång varsel om ni ändå ska ut och brumma!

snabbåka skrev:
Om "vädret" tillåter (tanten :rolleyes: ) så är vi tre hojar som brukar åka lite på lördagar,vi är alla runt 25 och har dom senaste grejerna :hihi.
Skicka pm med nummer så kan vid talas vid :tummenupp .

Skoja till det lite och kör ut henne utanför stan och dumpa henne på landet någonstans. :rofl
Det skulle väl vara en rolig överaskning. Och sen kommer det mystisk musik från ingenstans, och sen blir det bara mörkt. Det vore väl något.

Eskilsson skrev:
Skoja till det lite och kör ut henne utanför stan och dumpa henne på landet någonstans. :rofl
Det skulle väl vara en rolig överaskning. Och sen kommer det mystisk musik från ingenstans, och sen blir det bara mörkt. Det vore väl något.
Du kollar för mycket på Yrrol! :fatta!

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...