Vem kan bänka i västra skåne

• Thread starter Thread starter Ec
  • Start date Start date
Det kan ta väldigt, väldigt, väldigt lång tid. :gnissla

enligt mail så har han två veckors framförhållning på bänkningar, så vi får se.Ska boka tid iaf.

Samt tog Br ca 2-2500kr bänkning enligt mail. Men vet inte vad som kanske mera skulle behövas göras samtidigt med bänkningen. Så jag låter det vara osagt..:krama

enligt mail så har han två veckors framförhållning på bänkningar, så vi får se.Ska boka tid iaf.

Samt tog Br ca 2-2500kr bänkning enligt mail. Men vet inte vad som kanske mera skulle behövas göras samtidigt med bänkningen. Så jag låter det vara osagt..:krama

Var bara beredd på att det kan ta längre tid.

Tja!

MP racing må vara duktig på det han gör... NÄR han gör något. Jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter.

Väldigt lite jobb skulle göras på min kanon fina SP-2, ändå tog det 4 månader, under tiden han mats försvinna ett antal perioder, det slutade dessutom med att cyklen blev stulen från verkstaden, MED nyckel...

Jag kommer aldrig mer att lämna något till den klåparen!

Sölle racing Ystad. Han plockade ut från en R1 99 5600mil slipon 141hp på bakhjulet. Ja jag vet att det inte ligger i västra skåne

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back