Vem kan bänka i västra skåne

• Thread starter Thread starter Ec
  • Start date Start date

Ec

My Grandis and Me!!!
Gick med
11 Nov 2007
Hoj
Röd raket!
Så då jar jag fått ihopa min hoj med Yoshi burkar och en pcIII inmonterad och ett K&n Filter. Så nu behöver jag bänka den, då efter ha läst på div forum att man inte ska använda mapen som finns på powercommanders sida då den är byggd mera på US oktan bensinen.

Har kollat på MP-racing men verkar vara lång väntetid, finns det flera som kan bänka?
Br Hörbergs?

Finns det flera ställen?

Ta dig tid och vänta tills MP har tid, den grabben lägger verkligen ner sin själ i allt han gör :tummenupp

När Mats på MP-racing släpper en hoj ifrån sig har han verkligen gjort allt för att hitta all effekt som motorn har potential för.

Dock, ibland tar det väldigt lång tid innan han släpper hojen ifrån sig... :gnissla

Finns igen som MP, i mitt första steg på xjr:en så fick jag ut 135hp, på Oves Motor Olofström fick de ut 127 på samma tillbehör och samma hp i grunden!

ebos i malmö är bra

br-hörberg har bänk men vet ej hur duktiga dom är

jojje på dragraceforumet kanske är sugen annars

Dig gick den inte att lura. Var du vaken på geografilektionerna? Du har HELT rätt. Dock kanske trådskaparen har ett öppet sinne och vågar ta sig över åsen till nya platser :7peta :krama
Varför inte då föreslå Racerapairs i Uppsala? Eller kanske nån i Norrland?
Om han nu frågar efter nån i västra Skåne så får vi ju förutsätta att det är det han vill ha råd om.

sweet!!
Massa olika ställen, men köra över åsen för att bänka, lockar sådär. Tack annars för du undra om jag vill utforska nya ställen med mitt öppna sinne.

Har hört att MP Mats är den bästa, men att det kan ta tid. Men jag är ute efter ett bra resultat. Så jag får bita i och invänta tills han har tid.:)
Annars hört en del gott om Br Hörbergs. Så får se vart det lutar nästa månad..

Det kan ta väldigt, väldigt, väldigt lång tid. :gnissla

japp,tidsoptimisten MP, det tog honom 11 mänader att trimma min hayabusa:huvet ,visserligenett par år sedan o det blev otroligt bra, men han har förhoppningsvis bättrat sig. bröd hörb tog 600 spänn xtra för att montera av mina speglar på min 10:a(fyra skruvar) när det togs i samband med 1:a servicen,:gnissla , då kan man ju bara gissa vad en mappning borde kosta där:näsblod, MP säger jag, om han har bättrat sig ang deadlines. :tummenupp

Darko Kmet i Marieholm skulle säkert också kunna hjälpa dig.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph