Vem kör vilka bandagar i år?

Anna vilka steg har du gjort på SMC-kurserna? Haka nu i april på datumen Carnivore nämner! :tummenupp

Jag har kört alla steg men eftersom jag är helt obildbar så kan jag köra dem igen. Däremot är jag lite mätt på gåsen och vill testa nån annan bana nu.

Last edited:
Mantorp 2-3 maj, Actionpics
Gottland 27-29 maj, Actionpics
Gelleråsen 14-15 juni, Actionpics
Kinnekulle 21-22 juli, Actionpics (med Andreas & Ullis)
Gelleråsen 4-5 aug, SMC steglös
Det var en till men jag kommer fasen inte ihåg... mycket nu ;-)

Har bokat Gotland med AP 3-5:e juni men är även sugen på SMC på gelleråsen första helgen i augusti eller ja alla 4 dagarna skulle ju inte sitta fel :) boka nu tant!!

Gotland är fullt. Gåsen? näe... lite less på den. Kinnekulle 21-22 juli istället?

Gotland är fullt. Gåsen? näe... lite less på den. Kinnekulle 21-22 juli istället?

Kanske så att du kände dig obildbar den helgen du var där och att det då gör att du inte direkt längtar tillbaka till Gelleråsen, men att man tröttnar på en bana efter ett par dagar köper jag inte riktigt. :va

Finns ett par biljetter på köp och sälj till Gotland! :)

Tack, ska kolla det! :tummenupp

Kanske så att du kände dig obildbar den helgen du var där och att det då gör att du inte direkt längtar tillbaka till Gelleråsen, men att man tröttnar på en bana efter ett par dagar köper jag inte riktigt. :va

:rolleyes: Jag har inte kört Gåsen ett par dagar, jag var där tre gånger förra året, bland annat en fyradagars, totalt nio dagar.
Jag är ju inte så himla allvarlig med mitt banköra heller, vill mest flajsa omkring lite och fånle. Roligare att testa nåt nytt då.

Helt OT men angående Gåsen, jag har faktiskt aldrig i hela mitt liv ätit så äcklig mat som det serveras på Gåsen, helt sjukt vidrig. Och då är jag inte ens kräsen.

Komsi komsi till Gotland nu, jag är där 27-29 Maj och lotsar runt mysgruppen :krama

Om jag dyker upp är det slutmyst.:D

Last edited:
Räknade lite, i värsta fall blir det ungefär

6 dagar Kinnekulle
7 dagar Arlanda TT
10 dagar Gelleråsen

Och en sisådär 30 körningar på gocartbana

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...