Vem kör Falken 16/7?

DumDum skrev:
Satan vad kul det var!

Jättetrevligt att få träffa team skåne irl också, ni är lika söta och trevliga i verkligheten som här...............................
Vågade du inte komma fran o hälsa? :o

jaja... jag hade iaf rätt kul trots en lite krach! ...Nån mer än jag som tycker det börjar gå för långt när hela ambulans styrkan känner igen än? :rodnar
Gick bättre för mig än för Oskar iaf :(

Fan va farligt det e o åka gatgrupp!! :skrämd

BrInK skrev:
VAD HÄNDE MED OSCAR???????!!!!!
Framhjuls släpp innan rakan!! :o

Han är okey, men hans nyckelben gick åt ******! ...förhoppninsvis hinner han läka till karlskoga :crash
Enligt han själv var det inte lika lilla som förra gången :rolleyes:

Hojjen klarade sig bra nytt kåpglas, "fotpinnes hållaren" knäcktes, o rampucken blev sne.. Pålle fixxa!? :tummenupp

Jag ser till att Oscars hoj är körbar om han ser minsta lilla chans att köra BikeWeek eftersom han är bortrest tills dess..

klart vi ska fixa den... om inte oskar kan köra så lånar jag den mån-tis-onsdag. :rolleyes:

BrInK skrev:
vad bra att det inte va värre...
den grabben e ömtålig.........

Han borde dricka mer mjölk så att benen blir starkare... :)
(och någon "metal vitamin" så att kroppen kan ta upp kalken...)

Körde inom syrran på väg hem och fick besked att min fabror inte längre ligger i respirator efter MC olyckan. :)
Nu är han vaken och alla operationer hade gått bra. :)
(inte bra att dra in i ett träd i 90...)

Jag tippar - tyvärr - på att Oscar inte kör BikeWeek. Han är inte direkt den gnälliga typen, men när vi lämnade av honom hemma sa han att han hade ont... Betyder troligen att det gjorde j**ligt ont.

God bättring, och snabbt ska det gå :whip ;)

DumDum å t-rex, kuligt att ni kom fram och hälsade :hej
Ska bli kul att se era bilder. Det var jäkligt kuligt att kör idag :tummenupp Ser fram emot att köra här igen, när nu det kan tänkas bli :confused:

I morron drar vi norrut ännu en gång, först blir det Kinnekulle (Bike Events) på fredag och därefter direkt till Geléåsen och BikeWeek. Ni som kommer dit, vi ses där :hej

För er andra, nu blir det "depåtystnad" på Sporthoj från Team W-motoracing.se aka Team Lilltösen ett tag framöver... Passa på att vila era ögon nu ;)

kajlyl skrev:
Vågade du inte komma fran o hälsa? :o

:( Visste inte att du var där, annars hade jag självklart hälsat på dig med! Skäll på Åsa som missade att peka ut dig. ;)

Åsa #96 skrev:
DumDum å t-rex, kuligt att ni kom fram och hälsade :hej
Ska bli kul att se era bilder. Det var jäkligt kuligt att kör idag :tummenupp Ser fram emot att köra här igen, när nu det kan tänkas bli :confused:

I morron drar vi norrut ännu en gång, först blir det Kinnekulle (Bike Events) på fredag och därefter direkt till Geléåsen och BikeWeek. Ni som kommer dit, vi ses där :hej

För er andra, nu blir det "depåtystnad" på Sporthoj från Team W-motoracing.se aka Team Lilltösen ett tag framöver... Passa på att vila era ögon nu ;)

Kunde ni ta med min hoj??? Ska försöka gå upp i hyffsad tid imorron... men vågar inte lova något... Skickar ett PM oxå.. i fall att du skulle missa detta..

DumDum skrev:
:( Visste inte att du var där, annars hade jag självklart hälsat på dig med! Skäll på Åsa som missade att peka ut dig. ;)
flÅsa:smasha

Jaja.. det e lätt o se vem jag e... ligger alltid vid sidan av banan..

Du kunde frågat ambulans personalen, dom kan peka ut mig :rodnar

kajlyl skrev:
flÅsa:smasha

Jaja.. det e lätt o se vem jag e... ligger alltid vid sidan av banan..

Du kunde frågat ambulans personalen, dom kan peka ut mig :rodnar

Vilken klass körde du i och med vilken hoj? Jag lade inte märke till någon #1 RS125.

Snabbe_jag skrev:
Inte så konstigt en massa silvertape och jävelskap :D
:finger

Jag körde i Licens till jag klota, sen bytte jag till gatåkarna för att ta det lite lugnare.... Röd o svart hoj, ställ som på min avatar :fakta

DumDum skrev:

Aja bajja, jag pekade visst ut herr Kanyl för dig :fatta!

:D

Åsa #96 skrev:
Aja bajja, jag pekade visst ut herr Kanyl för dig :fatta!

:D

Missade jag totalt! Måste ha drabbats av akut järnblödning eller något liknande, hemskt ledsen.

kajlyl skrev:
:finger

Jag körde i Licens till jag klota, sen bytte jag till gatåkarna för att ta det lite lugnare.... Röd o svart hoj, ställ som på min avatar :fakta

Då lär du ha varit en av dom som ylade förbi mig, stenålders hoj utan ax i snabb gatgrupp. Tänkte inte så mycket på hur folk så ut utan mer på hur mycket pulver det faktiskt är i dom stora hojarna.
Blev omkörd som ett möte på rakan! :fakta Jag såg som mest 170 på min mätare, undrar vad rettorna hade när dom passerade? 270? :confused: :crash
Det är ett par år sedan jag hade den gamla superbikehojen så jag har nästan glömt viket fruktansvärt tryck det är i stora motorer.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti