Vem kör en ...

När jag såg dig så kände jag plötsligt att jag ville locka in dig i den yttre "hårda" delen av valfritt industriområde, så jag körde en lurtutning, men du lyckades svänga i rondellen ändå! Du har feta skills :Bugar

tungt :tummenupp vad gillade du när jag bytta stövlarna mot träskor i farten och åkte bakom med händerna på cutsen så träflisor flög, samtidigt som jag mejlade farmor med iphonen? fett va? :D

tungt :tummenupp vad gillade du när jag bytta stövlarna mot träskor i farten och åkte bakom med händerna på cutsen så träflisor flög, samtidigt som jag mejlade farmor med iphonen? fett va? :D

Jodå, det var fräckt! Som Arto Nykvist:Bugar ungefär :tummenupp

Men du ska nog ta det lite lugnare nästa gång, så du inte riskerar att bli tutlurad, för det var nära att jag lyckades:huvet :död

Jodå, det var fräckt! Som Arto Nykvist:Bugar ungefär :tummenupp

Men du ska nog ta det lite lugnare nästa gång, så du inte riskerar att bli tutlurad, för det var nära att jag lyckades:huvet :död

ja, det är ett jävla otyg det där tutlurandet, i tid och otid...

Vem var det som körde tusenkubikare i stockholm idag? Såg att du hade hjälm och någon typ av slip-on på hojen.

Vem var det som åt ost på mackan i morse i trakten runt småland? Jag tror det var hushållsost!

Jag har hört att det finns mycket smör i Småland.. ..eller väldigt lite, nu när jag tänker på det. "Inte för allt smör i Småland" behöver ju egentligen inte innebära stapelvis med Bregott i varje mans hushåll. Kanske bara är en replik skapad av en PR-kille på ett margarinföretag egentligen. Någon?

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...