dunderhonung
Vill ha en duke nu!!
Vad vinner jag ?
Inget.
Kolla här då!!!!
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=11
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=4951
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad vinner jag ?
Jag har nummer 33 (TS har 1305). Tror att alla som joinade före TBC (The Big Crash) har fått 6/3 03 som datum.
Runt 750 pers har 6/3 som datum så det blir nog svårt att reda ut.
Åhhh vilka minnen..
Red Blackbird var en profil jag mins bäst från den tiden. Tror att han var den förste som blev bannad på forumet.
Slutade med att Swedie tog bort hans konto, vill jag minnas.Ja, sporthoj var "mysigt" innan TBC. Kommer bla ihåg att det var en insamling på 1600 riksdaler som det kostade att regga Sporthoj.com då rättigheterna till sidan/namnet/whatever var påväg att ta upphöra. Kommer också ihåg en eller två riktigt häftiga sporthojkalas.

Jag har varit med sen start, det hette väl nåt annat först? Bikeposition eller nåt....många är saknade från den tiden......
Jag har varit med sen start, det hette väl nåt annat först? Bikeposition eller nåt....många är saknade från den tiden......
Bikeposition låter bekant nu när jag läste ankans inlägg så det är säkert rätt, jag hittade hit för att Mattias bjöd in mig.
Nänä, jag lägger aldrig av. Jag prylade 2 st. på krogen i lördags.
Råkade säga att det är bara tjejer som har rosa bandet till en kille och så sprang han och skvallrade för sina polare som tydligen blev arga för nåns mamma hade visst dött av cancer.
Då började den ena av hans polare knuffa mig och slita i mig så han åkte i golvet, sen kom nästa och skulle ta stryptag på mig och då fick han flyga.
Därefter kom vakterna och tyckte jag skulle sluta...
Jag är bara inte så bra på att förmedla vidare här längre.
Höll på att pryla en tant som körde mot enkelriktat i morse och tyckte att jag skulle skita i hur hon körde
Sånt gillar jag, då ska man ha bank![]()
Kom inte bikeproject en bit in på SHs tid?
Idén till SH föddes väl på potatisforumet.
Fast å andra sidan var det ju så länge sen man var reggad på potatoes och jag kommer knappt ihåg vad jag åt till frukost för ett par timmar sedan...En ohygglig massa folk som reggade sig samma dag.Synd det inte går att få veta hur det såg ut före detta famösa datum.
Vi reggade väl bara om oss det datumet har jag för mig. Swedie hade noll koll på vilka som var medlemmar före TBC.
Kom inte bikeproject en bit in på SHs tid?
För mig som inte betalde tuggumina med 1-öringar när jag var liten, berätta om kraschen![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |