vem i västervik köpte en tl 1000 i lördags

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
västerviks tråden

JAg skulle åka o kolla på hojen på söndagen, men så var det någon från västevik som köpte den, vore kul att veta vemn det var, jag köpte mig en firestorm i stället.

Hör av dig, vore kul

Tolf

Last edited:
Tolf skrev:
JAg skulle åka o kolla på hojen på söndagen, men så var det någon från västevik som köpte den, vore kul att veta vemn det var, jag köpte mig en firestorm i stället.

Hör av dig, vore kul

Tolf

Vet vem de är :D
//D

Slappa skrev:
Hur gick det ?
Loosa du pokern? :D
//D

Hur gör man när man losar i poker? Har inte bekantat mej med det uttrycket ännu :hihi

Klart att ja vann, dom andra har så svaga nerver att dom foldar även om dom satsat mer än 90% av sin stack i potten.. så fint, nu blir det nya däck :D

tror jag såg den hojen nu i veckan när jag satt på fiskartorget, skulle vara kul o se lite närmare på den.

Annars då, kör ni nåt, såg någon med sporthojtröja på en r1a tror jag det var. så det fínns lite folk i västervik som kör sporthoj endå

Tolf

Jag har haft min i 4 år nu (kör alltid med min SH tröja på :yoparty ), polaren köpte en 929 förra veckan, arnesson en TL1000 (troligtvis han som snodde din, om den fanns i Jönköping?), sen har du slappa på sin mesmaskin :tungan, Johan på R1 (honom du såg med SH tröja), Put blir hojägare imorgon (R6) och några andra som inte får vara med i vårat gäng :hihi

mjukis skrev:
Jag har haft min i 4 år nu (kör alltid med min SH tröja på :yoparty ), polaren köpte en 929 förra veckan, arnesson en TL1000 (troligtvis han som snodde din, om den fanns i Jönköping?), sen har du slappa på sin mesmaskin :tungan, Johan på R1 (honom du såg med SH tröja), Put blir hojägare imorgon (R6) och några andra som inte får vara med i vårat gäng :hihi

Nu ska de editeras lite här!
1. Min fina szr går så fort den går och är ingen mesmaskin :mad: :gnissla :fatta! :finger :D

2. Sen när köpte Johan sh tröja ?

3. Ja vad var 3:an nu igen ? :D
//D

ja nu vet jag vem han är, träffade honom utanför HUbbes.

vi får sammanstråla någon gång. dvs om man platsar i erat gäng :7peta

Tolf

Tolf skrev:
ja nu vet jag vem han är, träffade honom utanför HUbbes.

vi får sammanstråla någon gång. dvs om man platsar i erat gäng :7peta

Tolf

Hmm.. jag kan vara snäll och släppa in dej i vårat coola gäng, men bara för att du har så gött ljud i cykeln! :tummenupp
Just nu står min o "All-in!´s" hojar men nästa vecka blir det mer åka av, om vädret tillåter dvs.

mjukis skrev:
Hmm.. jag kan vara snäll och släppa in dej i vårat coola gäng, men bara för att du har så gött ljud i cykeln! :tummenupp
Just nu står min o "All-in!´s" hojar men nästa vecka blir det mer åka av, om vädret tillåter dvs.

Ni får skynda er lite, ser ut o bli kanonväder i helgen ju, segt o åka ensam :D
//D

Tolf skrev:
vad säger ni ska vi sammanstråla i morgon söndag den 17e apr

Jag ska iaf ut en liten sväng om de är uppehåll sen tror jag att Mjukis ska ta en sväng ochså, han kan nog inte låta bli nu när hojen är nylackad :)
Hoppas han inte har nåt emot att jag slänger upp lite bilder på hans buty :D
//D

Bifogat

• DSCN3361.JPG
    DSCN3361.JPG
    81.1 KB · Visningar: 132
  • DSCN3360.JPG
    DSCN3360.JPG
    85.9 KB · Visningar: 114
Rasorblade skrev:
Så det tittas inte på MotoGp i Västervik ??????? :confused: :7peta

När det är soligt och fint ute?? visst.. rossi i all ära men skulle inte tro det :rolleyes:

vi har ju vårat egna lilla GP ute på blacksta-vägen :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...