Vem var du idag 9/5 som körde en röd Saab 9-3 och drog på en Yamaha YZF 750 vit/röd?? Du körde på 111:an och in mot Maria Park!
Finns du här så ska du gasa med oss andra
Ni andra från helsingbog: Jag träffa jättemånga mc-boys idag med glassbilen, klart ni såg mig
det var jag! jag har importerat en zx-rr ninja... men den hade skramlaha-kåpor på för att dölja det verkliga monstret. bilen har ja snott, tänkte sälja den i delar sen när jag kommer hem. bra va??
Vem var du idag 9/5 som körde en röd Saab 9-3 och drog på en Yamaha YZF 750 vit/röd?? Du körde på 111:an och in mot Maria Park!
Finns du här så ska du gasa med oss andra
Ni andra från helsingbog: Jag träffa jättemånga mc-boys idag med glassbilen, klart ni såg mig
Du!!!!!!!!! Den "skrothögen" bogserade dig hem när du tyckte stolpen var i vägen
Att du sen kissade på dig för att de 3 polisbilar kom o skulle spela macho var INTE mitt eller min BMWs fel
Du ska vara jävligt glad att jag alltid har extra kläder med mig för att jag jobbar i frysen då o då....... annars hade du fått gå med rumpan bar
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, laga bilen så rejsar vi i Rydebäck igen
Du!!!!!!!!! Den "skrothögen" bogserade dig hem när du tyckte stolpen var i vägen
Att du sen kissade på dig för att de 3 polisbilar kom o skulle spela macho var INTE mitt eller min BMWs fel
Du ska vara jävligt glad att jag alltid har extra kläder med mig för att jag jobbar i frysen då o då....... annars hade du fått gå med rumpan bar
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, laga bilen så rejsar vi i Rydebäck igen
haha kissade på?
Jag va inte rädd?
Han som va "brysk" hade ju stoppat mig en gång förut
Jävla wannabe-ficklampspolis
Klart stolpjäveln va ivägen!
USCH! Tänkte göra en tjänst för samhället och rätta till lite
Jaja får du inte sålt skrotet?
Kan byta rakt av mot min reservdelsbil... nog värda lika mycket