Vem i H-vete brassa om mig på slangen nyss?!

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Löter ju gött att det finns folk som inte bangar bara föär att ttemperaturen ligger under 10+. Kallt? Skaffa bättre kläder, eventuellt en gammal kvarna med skidor och kör året runt. Hade jag gjort om jag haft råd.

Jag måste bara fråga ,Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det den sista november är typ 10+ grader ute och på en del ställen till och med torrt på vägarna!! mycket märkligt tycker jag :va :va men kul förståss:tummenupp

Bushmyra skrev:
2637511 Jag måste bara fråga ,Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det den sista november är typ 10+ grader ute och på en del ställen till och med torrt på vägarna!! mycket märkligt tycker jag :va :va men kul förståss:tummenupp

Ni borde ha -10:gnissla

Bushmyra skrev:
2637511 Jag måste bara fråga ,Är det bara jag som tycker att det är konstigt att det den sista november är typ 10+ grader ute och på en del ställen till och med torrt på vägarna!! mycket märkligt tycker jag :va :va men kul förståss:tummenupp

Vem sa att växthuseffekten var en dålig grej?

Bushmyra skrev:
med facit i hand och om hade ägt en hoj hade ja kört fortfarande :)

IronMike skrev:
2637370 :fakta ja man underlättar ju för sina hojbrödrer, så många man kört om på slangen i somras, man uppskattar ju att de andra håller sig i sin fil :tungan

hälsa tillbaks att jag fick kåtslag, med rutan nere, då han swoscha förbi :näsblod ungefär som killen med piskan i början av klippet http://video.google.com/videoplay?docid=-4773264671622972114&q=motocross -honan som satt bredvid mig i bilen trodde jag va i behov av nån slags rättpsykiatrisk vård :huvet

kan sitta på bönpallen anytime :D (obs skojja) :rofl

ps, jag körde min bruksbils bemer, gråblå 525a sedan :huvet lite svårt å haka på....

Haha! Ja jag hade ungefär samma känsla som Ronja Rövardotter när hon skriker sitt vårskrik. Helt sanslöst! Kan säga att det känns i kroppen idag att det var ett tag sedan man åkte/körde hoj... Träningsvärk- Men de e de helt klart värt :tummenupp :4skrika

Bushmyra skrev:
2637729 Bara inte vintern håller i sig längre över våren ,det vill jag minnas att den gjorde ifjol:huvet

Jo men det är väl just det, här sitter man o är lite nöjd över att det är lite varmt.

Men vad händer i april....när det är 2 meter snö och 10 minusgrader.:rolleyes:

Låt årstiderna ha sin normala gång, och hit med snö så att det blir lite ljust.

För vad väljer ni helst?? En varm november med hojåka i beckmörker...eller en varm aprilmånad när ljuset är åter.

//M

Madhonda skrev:
2637764

För vad väljer ni helst?? En varm november med hojåka i beckmörker...eller en varm aprilmånad när ljuset är åter.

//M
Vill ha varmt och snöfritt både i november & april, både ha och äta kakan. Har kört c:a 12mil idag:)

lady skrev:
2638412 Skönt å höra att det är fler än mig som kör hoj nu:yoparty :tuttar

Visst är vi fler.. kan även berätta att polisen fortfarande är på hugget:tummenupp

Dock så blev det vinst till hemmaföraren i förlängningen :D

Rammstein skrev:
2638514 Visst är vi fler.. kan även berätta att polisen fortfarande är på hugget:tummenupp

Dock så blev det vinst till hemmaföraren i förlängningen :D

Även hojsnutarna?

Var det dig jag hejjade på igår på nynäsvägen?

lady skrev:
2638412 Skönt å höra att det är fler än mig som kör hoj nu:yoparty :tuttar

:hojharley

Prognos lör-sön Ystad

2-3 december = 6 till 7 graders skön värme...:2cool

Varför skulle man ej köra...:va ...:D

:hojraket

RR_06 skrev:
2638587 :hojharley

Prognos lör-sön Ystad

2-3 december = 6 till 7 graders skön värme...:2cool

Varför skulle man ej köra...:va ...:D

:hojraket
Det är ju lite ensamt dock men kul å se ansiktsuttrycket på dom i bilarna när man glider upp bredvid vid rödlyset...inte så oft man ser sporthojar ute i december..tack växthuseffekten:yoparty :rolleyes:

Det värsta med denna historia måste väl ändå vara att han brassade Lionel Richie på stereon ;-) Och dessutom erkänna det *s*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT