Vem i Örebro söker handledarskap just nu?

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Hej! Den person som haft a-begränsad sedan mitten av maj 2004 +- nån vecka. Känner du igen dig?
Hör av dig om du känner dig träffad. Jag tror vi har en ganska viktig fråga gemensamt...

För er som inte förstår någonting. Det är krångligt när VV's jurister inte vet vad som gäller eftersom lagen är öppen för tolkning. Vems bord din ansökan hamnar på avgör mer hurvida din ansökan går igenom än vad lagen "säger" beroende på hur den personen tolkar lagen!

edit: Du har numera behörighet för A-obegränsad och du söker handledarskap för tung mc i Örebro län.

Last edited:
a-begränsad i fem år?! det är väl omöjligt? det blir väl automatiskt tung för alla som haft begränsad?
Eller tänker jag fel nu?

Jag förstår då ingeting...

Har haft A-begränsad sedan 2004 05 nånting och som övergått till tung kanske jag skulle fördydliga :)

som jag förstog det så är det att man ska ha haft den korrekta behörigheten i 5 år DVS du har haft a-begränsad i fem år men A i bara 3 så då får du handleda för a-begränsad men inte för A.

Vet inte om jag förklarade tydligt men om det är problemet du har så tror jag du förstår.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back