Vart har du gjort av din med keps och rosa text? Den var jävligt snygg.Emmi skrev:McB, Rymding ligger högt på listan. Kommer säkert på mer snart, då editerar jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart har du gjort av din med keps och rosa text? Den var jävligt snygg.Emmi skrev:McB, Rymding ligger högt på listan. Kommer säkert på mer snart, då editerar jag...
KaliZ:yoparty [/QUOTE skrev:Varje gång jag ser KaliZ avatar, blir jag på så gott humör.![]()
exiteme skrev:Roligt att höra...e man en pajas så e man![]()
Jag tror att sålänge man åker båge, så håller man sig evigt ung. Avataren symboliserar detta lite...lite halvallvarlig o lekfull på samma gång.
Påminner om häromåret när det gick förbi ett veteranrally med gamla mopeder utanför sommarstället. En äldre man stannade o pratade lite med mig...där jag stod o putsade. Det sista han gjorde innan han åkte iväg...var att sätta ner foten o "burna" en cirkel med moppen...bakom skägget syntes ett stort brett leende sedan sa han:
"-Fan va härligt...det känns som man är en liten pajk igen!"
o det ligger nog en del i det...tror jag...jag e juh pajk
så jag kan inte bekräfta det.
![]()
Btw...det dröjer väl inte länge nu...tills det är din knodd som sitter på en trähäst i sandlådan...och lutar i kurvorna precis som mor sin...![]()
/KaliZ
KaliZ skrev:Btw...det dröjer väl inte länge nu...tills det är din knodd som sitter på en trähäst i sandlådan...och lutar i kurvorna precis som mor sin...![]()
/KaliZ
exiteme skrev:Min dotter (7 år) ska åka till Saxtorps crossbana nu och spöa skiten ur grabbarnaSonen (5 år) vill tyvärr hellre spela fotboll
![]()
Den tredje kommer i juli. Vi har redan en KTM-napp hemma och maken ska köpa en crosssparkdräkt. Det ska börjas i tid...![]()
KaliZ skrev:Weeeiii...ehh...hoppas det är avataren du menar
![]()
/KaliZ
spectre skrev:hehe nej jag är ett bög-homo.. trodde att den här tråden hette "vem har snyggast avatar" då borde jag syfta på din avatar.. din avatar e stenhård!
är vad?Mr.Dna skrev:Ett bög-homo??är vad?
spectre skrev:bög= homosexuell.. vet inte varför jag skrev så![]()

spectre skrev:hehe nej jag är ett bög-homo.. trodde att den här tråden hette "vem har snyggast avatar" då borde jag syfta på din avatar.. din avatar e stenhård!
exiteme skrev:Min dotter (7 år) ska åka till Saxtorps crossbana nu och spöa skiten ur grabbarnaSonen (5 år) vill tyvärr hellre spela fotboll
![]()
Den tredje kommer i juli. Vi har redan en KTM-napp hemma och maken ska köpa en crosssparkdräkt. Det ska börjas i tid...![]()
KaliZ skrev:...Jaja de fattade jag också...men du lade upp den så fint, så det vara bara för mig att trycka in den i nät-taket!![]()
/KaliZ

|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller