Vem har snyggast avatar?

exiteme skrev:
Roligt att höra...e man en pajas så e man :tungan

Jag tror att sålänge man åker båge, så håller man sig evigt ung. Avataren symboliserar detta lite...lite halvallvarlig o lekfull på samma gång.

Påminner om häromåret när det gick förbi ett veteranrally med gamla mopeder utanför sommarstället. En äldre man stannade o pratade lite med mig...där jag stod o putsade. Det sista han gjorde innan han åkte iväg...var att sätta ner foten o "burna" en cirkel med moppen...bakom skägget syntes ett stort brett leende sedan sa han:
"-Fan va härligt...det känns som man är en liten pajk igen!"

o det ligger nog en del i det...tror jag :confused: ...jag e juh pajk :hihi så jag kan inte bekräfta det. :banana

Btw...det dröjer väl inte länge nu...tills det är din knodd som sitter på en trähäst i sandlådan...och lutar i kurvorna precis som mor sin... :yoparty

/KaliZ

Last edited:
KaliZ skrev:
Btw...det dröjer väl inte länge nu...tills det är din knodd som sitter på en trähäst i sandlådan...och lutar i kurvorna precis som mor sin... :yoparty

/KaliZ

Min dotter (7 år) ska åka till Saxtorps crossbana nu och spöa skiten ur grabbarna :D Sonen (5 år) vill tyvärr hellre spela fotboll :skrämd
Den tredje kommer i juli. Vi har redan en KTM-napp hemma och maken ska köpa en crosssparkdräkt. Det ska börjas i tid... :tummenupp

exiteme skrev:
Min dotter (7 år) ska åka till Saxtorps crossbana nu och spöa skiten ur grabbarna :D Sonen (5 år) vill tyvärr hellre spela fotboll :skrämd
Den tredje kommer i juli. Vi har redan en KTM-napp hemma och maken ska köpa en crosssparkdräkt. Det ska börjas i tid... :tummenupp

Helt rätt de måste börja i tid. :tummenupp Lär dem att köra med insidan av huvudet :kocko från början så du slipper oroa dig om kvällarna när de börjar växa upp
...det är en hård värld där ute.

/KaliZ

spectre skrev:
bög= homosexuell.. vet inte varför jag skrev så :P

nä skrev det mest därför jag aldrig hört både bög och homo användas som ett och samma ord och därför att det är så fruktansvärt många som har förutfattade meningar mot just homosexuella (låter kanske som jag är det, men det är jag Inte). men skit samma :näsblod

spectre skrev:
hehe nej jag är ett bög-homo.. trodde att den här tråden hette "vem har snyggast avatar" då borde jag syfta på din avatar.. din avatar e stenhård!

...Jaja de fattade jag också...men du lade upp den så fint, så det vara bara för mig att trycka in den i nät-taket! :hihi

/KaliZ

exiteme skrev:

Saxtorp rockar! Gissa vem som är uppväxt där?? :hihi

Körde lite på banan med, fast det var längesen....

Var ju tvungen att ersätta bilden på migsjälv p.g.a alla tjejer som blev helt galna och så. :rolleyes:

Men erkänn att min är ganska ball!?
Fotografen (da-geez) fångar precis det smärtsamma ögonblick då framhjulet når marken. (landar flat efter ett hopp, för dom som inte förstår;))
Får väl tillägga att jag är den skickliga föraren..

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back