Vem har sett dessa innan?

Har du sett dessa innan ?

• Antal röstningar
    0

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Jag var på bilprovningen för några månader sedan och fick syn på dessa skyltarna.

De är ju klockrena och ger en verkligen en tankeställare.

varför är inte dessa mer synliga?

Bifogat

• DSC01114 liten.JPG
    DSC01114 liten.JPG
    122.6 KB · Visningar: 328
  • DSC01113liten.JPG
    DSC01113liten.JPG
    107.6 KB · Visningar: 297
Dom får ju fram sitt budskap. Inte för att jag tror någon skulle köra saktare eller strunta i en bakhjulsrepa pga av dem.

Kungen skrev:
2418981 Jag var på bilprovningen för några månader sedan och fick syn på dessa skyltarna.

De är ju klockrena och ger en verkligen en tankeställare.

varför är inte dessa mer synliga?
De sitter väl synliga på väggen på bilprovningen i Markaryd iallafall :tummenupp Jag var där för några veckor sedan och besiktade hojen, och blev lite förvånad när jag på ett statligt verk såg en bild på en R1:a på bakhjulet.

ganska fräna, dax för lite propaganda riktat direkt till oss

Jag har singel cuts så det behöver jag inte tänka på. höhö:tungan
nej då. har sett dom jag med. samma ställe..... bilprovningen.

bil provningen i helsingborg finns dom men det har man glömt när man kör i väg

njelger skrev:
2419016 Vad i helvete har bilprovningen med det att göra ?
Då de finns till för våran säkerhet "trafiksäkerhet" och de flesta bilister/motorcyklister besöker denna inrättning, då är det väl lämpligt att de har infon där ??

Instabil skrev:
2419043 Då de finns till för våran säkerhet "trafiksäkerhet" och de flesta bilister/motorcyklister besöker denna inrättning, då är det väl lämpligt att de har infon där ??

Nope.
Det är inte deras jobb. Myndigheter ska inte hitta på egna sätt att föra propaganda. Sverige är faktiskt ett av länder i världen som har mest "omvänd demokrati" där myndigheter utför kampanjer för att få folk att tycka på ett eller annat sätt. De flesta stadsvetare ser detta som ett hot mot demokratin. Dessutom tar de pengar till det som inte ingår i deras uppgifter dvs prova bilar. Jag får väl klaga hos informationschefen som jag faktiskt har dejtat. :D

Bilderna är tagna i HBG. jag kan bara tycka det är synd de skall hänga där nu när det är 5 år mellan varje gång man skall bes en ny hoj
inte ofta jag behåller mina hojjar i 5 år (hmm.. har jag aldrig gjort)

ut i trafiken med de.

Kungen skrev:
2419129 Bilderna är tagna i HBG. jag kan bara tycka det är synd de skall hänga där nu när det är 5 år mellan varje gång man skall bes en ny hoj
inte ofta jag behåller mina hojjar i 5 år (hmm.. har jag aldrig gjort)

ut i trafiken med de.

VV kanske borde skicka ut dem till att hojägare

njelger skrev:
2419066 Nope.
Det är inte deras jobb. Myndigheter ska inte hitta på egna sätt att föra propaganda. Sverige är faktiskt ett av länder i världen som har mest "omvänd demokrati" där myndigheter utför kampanjer för att få folk att tycka på ett eller annat sätt. De flesta stadsvetare ser detta som ett hot mot demokratin. Dessutom tar de pengar till det som inte ingår i deras uppgifter dvs prova bilar. Jag får väl klaga hos informationschefen som jag faktiskt har dejtat. :D

Är du på riktigt? Det är ju verkligen ett hot mot demokratin när de försöker värna om folkhälsan.... Moppefuckovarning:tomten Eller är du bara en sån där bitter jävel som måste gnälla så fort "makten" öppnar munnen.

Jag såg dem när jag besiktigade min TL förra året.

Undade oxå varför de inte syns någon annanstans :va

Vinsta, Stockholm. Anmärkning på ej symmetriskt bakljus samt placering av regskylt. (Gammelhojen) Behövde dock ej ombesikta så jag fick inte möjlighet att se dessa hiskeliga planscher igen. Budskapet är ok, fastnade dock mest för den något brutalnaivistiska designen. Minns att jag stirrade förundrat på dessa bilder när besiktningsmänniskan stod och förklarade sina anmärkningar...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back