Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Du behöver väl inte ens slöja, eller?Bara att fly till Iran, med slöja blir det svårt att hitta dessa personer. Och har man pengar där är man kung. Man kan köpa allt och alla!
Du behöver väl inte ens slöja, eller?
Han har kanske dålig skäggväxt![]()
leka med tanken kan man ju alltid göra
men jag skulle inte vilja gå och vara orolig varje dag att någon skall spåra upp mig eller min familj.
en vacker dag gör man ett misstag åker dit och då skall pengarna betalas tillbaka och någon vd lön har man ju inte....
bo i ett land utan utlämningsavtal är ju en variant,men att inte kunna lämna detta landet är ju ingen höjdare det heller,förr eller senare gör man en chansning och då kan det vara slut på det roliga.
leka med tanken kan man ju alltid göra
men jag skulle inte vilja gå och vara orolig varje dag att någon skall spåra upp mig eller min familj.
en vacker dag gör man ett misstag åker dit och då skall pengarna betalas tillbaka och någon vd lön har man ju inte....
bo i ett land utan utlämningsavtal är ju en variant,men att inte kunna lämna detta landet är ju ingen höjdare det heller,förr eller senare gör man en chansning och då kan det vara slut på det roliga.
Ring och fråga Posener hur han gjort. Kan svära på att han varit i Sverige otal gånger.
Det preskiberades 2007 så nu kan han lalla runt som han vill gissar jag... http://sv.wikipedia.org/wiki/Joachim_Posener
Edit: Läste nu att han fortfarande är misstänkt för förskingring
Leva som ett jagat djur i nåt u-land i kanske resten av sitt liv för att kunna bränna 50mille? Skulle inte tro det.![]()
Man får väl kolla upp preskriptionstiden för ett sådant brott, borde ju inte vara för allvarligt, då man inte rånat någon eller varit planerat bedräglig mot någon.
Så det blir ju inte resten av sitt liv iaf.
Nä kanske inte. Men att ändå lämna allt. Familj, vänner och allt annat i säg 10år för stålar? Inte jag iaf.
Men jag fattar inte hur de lyckades få ut 50 mille från kontot bara sådär. Låter konstigt.
Frågan är om det blir hela 10 år, men men ...
Å andra sidan gör andra det frivilligt, blir biståndsarbetare i u-länder, äldre som flyttar till Mallis, får internationella jobb, osv osv ... men alla är olika.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |