Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Carcass skrev:inte om man tar Feven med i beräkningarna..
DwD skrev:alltså seriöst.. hon är skitdålig.. nästan skrattretande att hon fortsätter göra musik.
riktigt jävla jättedålig![]()
starclassic skrev:Ja de ser väl ut ungefär såhär:
Nejvbie skrev:"Jag växte upp och hade det jättesvårt, därför skriver jag ointligenta texter som inte har någon betydelse"
In da club - 50 cent... Jag vred mig på golvet och skrek högt, farsan fick binda fast mig för att jag inte skulle gå amok på radion med motorsågen.
Den enda som jag kan se någon vitts med är Eminem. Och de här grabbarna med hundarna... Dina hundar mina hundar, alltså ja jo vi fattar att det är era hundar!
Sedan dagens ungdom som tar efter detta, titta på mig så tuff jag är för jag lyssnar på musik som handlar om... Ja vad fan handlar det om? Äsch det är phett yao för det är ghetto.
Missförstå mig inte, rapp är ok om man har något att säga, men när jag hör:
See my hips and my tips, don't ya
See my a** and my lips, don't ya
då börjar jag undra vart världen är påväg!
Nejvbie skrev:"Jag växte upp och hade det jättesvårt, därför skriver jag ointligenta texter som inte har någon betydelse"
In da club - 50 cent... Jag vred mig på golvet och skrek högt, farsan fick binda fast mig för att jag inte skulle gå amok på radion med motorsågen.
Den enda som jag kan se någon vitts med är Eminem. Och de här grabbarna med hundarna... Dina hundar mina hundar, alltså ja jo vi fattar att det är era hundar!
Sedan dagens ungdom som tar efter detta, titta på mig så tuff jag är för jag lyssnar på musik som handlar om... Ja vad fan handlar det om? Äsch det är phett yao för det är ghetto.
Missförstå mig inte, rapp är ok om man har något att säga, men när jag hör:
See my hips and my tips, don't ya
See my a** and my lips, don't ya
då börjar jag undra vart världen är påväg!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |