Vem gillar Missy Elliot egentligen?

Cale

aka Robospine & Domiseven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV Mille -99
Jag har full förståelse för att man har olika musiksmak (bl.a. inte alla som gillar det jag gillar) men kom att tänka på en sak idag..
Min kollega & jag lyssnade på P3 (Musikjournalen) där de spelade Missy Elliot - Get your freak on (heter väl nått sånt iaf) o vi snackade lite om det o kom fram till att det skulle vara intressant att veta hur en människa som gillar t.ex. den låten egentligen ser ut.. :crash

Nån frivillig? :whip

Last edited:
blond, blå ögon 186 lång..... IQ 180 + :crash

Så ser jag ut och jag gillar Missy - skall försöka skaffa fram en bild också :rolleyes:

Så sant..
tycker hon suger feting purjo.

Undrar om man verkligen kan kalla det musik..

Cale skrev:
Jag har full förståelse för att man har olika musiksmak (bl.a. inte alla som gillar det jag gillar) men kom att tänka på en sak idag..
Min kollega & jag lyssnade på P3 (Musikjournalen) där de spelade Missy Elliot - Get your freak on (heter väl nått sånt iaf) o vi snackade lite om det o kom fram till att det skulle vara intressant att veta hur en människa som gillar t.ex. den låten egentligen ser ut.. :crash

Detta blir nog evolutionens kanske bästa tråd!!!! :tummenupp

Jag är lika nyfiken som du på detta! Hon är helt klart männsklighetens lågvattenmärke!

Last edited:
Förmodligen nån som besitter minst följande tre egenskaper!
Taktlös, tondöv och smaklös!
I alla fall om det gäller just nämnda låt, har inte brytt mig om att höra nått annat hon/den/det gjort...

ähh, stor keps och stora byxor samt sunkiga kläder i övrigt, det är ju ghetto-stil.

Är det inte dags att skrota den gamla kopplingen mc-knuttar vs. hårdråkk?

Känns duktigt passé och kan skrämma nya hojåkare tillbaka till handbollen eller vad de nu hade för hobby innan :whip

Jag tycker att hon och alla andra ganstaz suger bigfloppydonkeydick om man säger så...

Fy fan.... Jag är ingen inbiten hårdrockare, även om jag är en rocker... Men det som dom däör h´åller på med är fan sorgligt ju..... riktigt dåligt.... Allt bra dom kommer med är från all annan musik.... Å det är ju det som fjortisarna som gillar skräpet faller för....

Nä, helt enkelt :zpy:

Cale skrev:

Vem är det? :confused: Det verkar iallafall inget jag bör leta reda på eller? :confused:

Re: Re: Vem gillar Missy Elliot egentligen?

Teo skrev:
Hon är helt klart männsklighetens lågvattenmärke!

inte om man tar Feven med i beräkningarna.. :zpy

sen måste jag väl påstå att jag faktiskt föredrar en artist som jobbar med ett helt unikt sound och som utvecklar det konstant, åtminstone jämfört med alla pojk/flickbandskloner som varken kan skriva eller framföra musik, bara mima tillgjort framför en kamera.

Last edited:
HELT värdelös! Får frispel när hennes låtar spelas på radio, byter
kanal eller stänger av! Många kompenserar dålig musik med att
dem är jävligt snygga/sexiga etc,, men där blir det ju bara, om möjligt
ännu sämre!

Re: Re: Re: Vem gillar Missy Elliot egentligen?

Carcass skrev:
inte om man tar Feven med i beräkningarna.. :zpy

Eller KrissKross(?)

Men jag gillar henne lite lagom mycket och jag har ungefär samma skepnad som Mr J. Fast lite mera näshår. Typ.

Hon är precis kass men frågan är om inte Håkan Hellström är sämre, jag tål verkligen inte den personen, han är precis tondöv. :fakta

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP