Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heliac skrev:ok..vad motsvarar 2541 då? Det får ju inte vara för hårt heller och ej skurna gängor. Var dina bultar till toppen?
heliac skrev:Jag måste ha tag på pinnbultar M10x1.25 120mm. ARP skiter ju i att svara på mail och i telefon hänvisar dom bara till svenska återförsäljare. Minst 12.9 ska det va..
heliac skrev:Knepigt...folk säger att ARP:s bultar är 14.9 men det är ju inte säkert att det stämmer
heliac skrev:Jo..det var ju faktiskt helt logiskt när man tänker efter. Varken APE eller ARP har bultar till Blackbird. Nu har jag i alla fall fått kontakt med ARP och de har lovat att kolla om nån topplockspinnbult till någon bil har samma dimensioner.

andersson turbo skrev:Hur va de fanns det inget utrymme för M12 eller?
Volvo b23 har m12 insex 135mm medogängade delen 95mm
anars finns dom hos skruvgrosister
Vi åker 12-9 M12 insex i busorna å drar topparna med 11kg hehe![]()
heliac skrev:Marklund säger att han gängat upp en BB till M12, men jag tycker det ser för klent ut. På några av bultarna blir det 3mm gods kvar efter gängning. Läste om Ken Stotz (tror jag det var) BB han plockar ut 505hk och där stog det original Honda gasket and studs..Varför håller inte min tätt då för???
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |