Vem fotade go-kart hallen i s-tälje i söndags?

Recon

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Ingen än!
Vinglade runt där på polarns husa och är intresserad av bilderna som nån fotade där. Var andra gången jag satt på hoj på tusen år och den första var ett par varv på en garageplan några dar innan så det vore kul att ha sitt debut vingel förevigat :)

Tack för alla som visade hänsyn trots att jag säkert måste varit i vägen hela tiden då det inte gick direkt snabbt! :gnissla

Får återkomma med egen hoj när jag skaffat en, man blev hyffsat biten!

Söker också efter bilder som togs då.
Jag och en tjej till körde på fiddy.

Söker också efter bilder som togs då.
Jag och en tjej till körde på fiddy.

Halloj! Det var freddie och mange som fotade men jag har alla bilder i min dator. Kvaliten är inte den bästa men jag kan fixa dom på er. :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Halloj! Det var freddie och mange som fotade men jag har alla bilder i min dator. Kvaliten är inte den bästa men jag kan fixa dom på er. :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Tja.
Det var ju du ju..Schysst, vill gärna se lite bilder. Man måste vara en poser :yoparty

Nice! Om du kan lägga upp dom nånstans eller maila om det går vore det perfekt. Bara att hojta till om du behöver en mailadress. Själv är jag mest intresserad av bilderna på en smurf(dvs jag) i blått ställ på en husa men eftersom det var polarns ställ och husa ser han likadan ut men jag kan nog hitta mig själv, han höll lite högre tempo om man säger så :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...