Vem faan vill inte det....

"...berättar Zlatan också om smärtorna i ljumsken och längtan efter den stora kärleken."

Jo, får man inget på lång tid är det väl inte undra på om det spänner och smärtar lite. :D

Bikerbitch skrev:
Jag undrar om Zlatan är mer desperat än grabbarna här på forumet.. eller kanske mindre ;)

Grabbar på det här forumet ger ordet "desperat" en ny dimension och gör ord som "stolthet" och "värdighet" totalt oanvändbara.

Chrille skrev:
Grabbar på det här forumet ger ordet "desperat" en ny dimension och gör ord som "stolthet" och "värdighet" totalt oanvändbara.
Och så får de en att fundera över begreppet "manlig resning".

:squid

Bikerbitch skrev:
Jag undrar om Zlatan är mer desperat än grabbarna här på forumet.. eller kanske mindre ;)

Säger bara:
Stackars lilla ledsna fotbollsmiljonär, han kan inte ha det lätt att hitta en flicka, omgiven av blondiner när han hamnar i tidningen för att ha kört för fort med sin 360 modena...

Nää grabben har kommit till insikt:
Alla brudar är luder problemet är ju bara att inget luder är MITT luder... Citat Calle Enell 2003

Jo fan, det här forumet skrämmer mig. Jag trodde jag var desperat... tills jag såg vad som skrevs här.

Zlatan fick ju i alla fall en ordentligt synlig kontaktannons, och gratis. Snyggt.

Utan att mena något särskilt..

Var det inte "den kände fotbollspelaren" som blev tillfrågad om vilken som var den senaste boken han läst svarade:
- Jag läser inte böcker, men Café och Slitz är bra tidningar..

:rolleyes:

Chrille skrev:

Äh, gå och klipp dig, gamlo.

Back