Vem drog farbror blå i ...

Vilken hetsk stämmning det var här då!? Temper temper boys and girls... :pannkyss

efter att ha läst tråden, så tror jag nog inte att trådskaparen kommer få svar på vem det va:confused:

Förra sommaren blev jag stoppad på motorvägen, körde visst 147 på 110-väg.. Farbror polis bara skällde på mig, inga böter alls o det sista han sa var: Tack för att du stannade...:va

Fet albatross skrev:
2450858 Hamnade även jag mitt i jakten. Blev omkörd av smitaren ute mellan Berga och Tannefors. personen tittade sig konstant om över axeln och vinglade ordentligt var gång. Var en blå/vit cykel, hann inte heller se modell, men den var av lite äldre snitt. skulle gissa på sen 80 tidig 90 senast 93-94 års modell.

Hade jag haft en polisscanner och vetat om detta så hade jag prejat ned idioten då det inte hade varit någon fara för liv och lem eftersom det gick i 10-15 km/h vid ett rödljus som han konstigt nog stannade vid.

Har ingen medkänsla för dårar som förstör ryktet för oss som kör hoj på ett någolunda vettigt vis.

Man kan ju fråga sig vilket som är det värsta brottet, avsiktligt köra på någon annan eller undvika att stanna för polismans tecken... Idiot!

Fet albatross skrev:
2450907 Ja för all del. Om jag är så korkad att jag någon dag kör hoj så pass fort och dumt att jag blir jagad av farbror blå så förtjänar jag det! ;)

Glömde skriva i inlägget att det gick i rask promenadtakt vid ett rödljus.

lägger till det nu så sarkasmen kan avta.:tungan

Är du en sån där privat-polis? :va

Står du och vaktar vid returstationen och leker sop-polis också? Tror jag sett dig stå där och skälla på pensionärer!:tomten

Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".

Tackar inte för min korta tid här och hoppas ni som kallat mig för dessa saker klotar.

Sen kan ni kalla mig vad ni vill för jag kommer inte besöka denna sida igen.

idioter

M:et skrev:
2451580 Man kan ju fråga sig vilket som är det värsta brottet, avsiktligt köra på någon annan eller undvika att stanna för polismans tecken... Idiot!

Exakt.Det är skrämmande att veta vilka nötter som går lösa.
Att köra ifrån grisarna är ju ett ohyggligt brott som måste bestraffas riktigt hårt :rolleyes:

Fet albatross skrev:
2451613 Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".

Tackar inte för min korta tid här och hoppas ni som kallat mig för dessa saker klotar.

idioter

Ärligt talat. Tänk till nu. Du sa att du hade "prejat ner dåren". Även om detta var i knappt 10 km/h så tror jag polisen hade tagit dig långt före 'smitaren'. Tänk till igen. Att avsiktligt köra på en annan hojåkare. Att avsiktligt köra på någon. Hur i helvete tänker du nu? :va
Kan du inte leva med ryktet att alla hojåkare kör som idioter, är fula och luktar kiss så kanske inte hojåkat var så mycket för dig. Om ryktet spelar dig roll, kanske borde du börja med nåt som har bra rykte, moderatbandy eller fickpingis eller nåt.

Sen att när du säger dig vilja avsiktligen köra på någon och sen blir kallad för idiot får du tåla. Det är idiotiskt. Inte ens polisen får avsiktligen köra någon av vägen - med goda skäl. Ta dig en funderare, byt användarnamn och ge dig in i diskussioner du tål.

Fet albatross skrev:
2451613 Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".

idioter

Jaha, kul att du ville vara här och hälsa på en stund. Hoppas du hittar några likasinnade att leka med (även om jag är skeptisk). Snacka om känslig kille...

Klota gör jag med all säkerhet snart så du kan vara lugn, men jag ska tänka på dig nästa gång...:tomten

Fet albatross skrev:

idioter
tja du ska kanske vara tyst i stället du har för mycket dumma kommentarer

Last edited:
Fet albatross skrev:

idioter

ja ja Tack o lycka till hej hej

VA VILL DU KÖPA EN SKANNER skicka pm
//Robin

Fet albatross skrev:

idioter

enligt vad jag läst av dina inlägg så kommer jag inte sakna dig heller...

Vilka idéer att preja ner folk...
Privatpolis...

Fet albatross skrev:

idioter

Bidde tackajs pivatpålisen albatossen lite lissen? Va dom andra dumma mot deih? Tackaje. Okeih, inte betöka tidan mer heller, awh, vad sojlit. awh.

hejrå tackajs albatossen! :hej

Fet albatross skrev:

idioter

du kommer inte saknas....:FU

imaster skrev:
2451673 Ärligt talat. Tänk till nu. Du sa att du hade "prejat ner dåren". Även om detta var i knappt 10 km/h så tror jag polisen hade tagit dig långt före 'smitaren'. Tänk till igen. Att avsiktligt köra på en annan hojåkare. Att avsiktligt köra på någon. Hur i helvete tänker du nu? :va
Kan du inte leva med ryktet att alla hojåkare kör som idioter, är fula och luktar kiss så kanske inte hojåkat var så mycket för dig. Om ryktet spelar dig roll, kanske borde du börja med nåt som har bra rykte, moderatbandy eller fickpingis eller nåt.

Sen att när du säger dig vilja avsiktligen köra på någon och sen blir kallad för idiot får du tåla. Det är idiotiskt. Inte ens polisen får avsiktligen köra någon av vägen - med goda skäl. Ta dig en funderare, byt användarnamn och ge dig in i diskussioner du tål.

Bra skrivet!!!! Kunde inte sagt det bättre själv. En Landskronit?! Vad trevligt.
:tungan

Vad har hänt med denna tråd under tiden jag har varit borta....:confused:

Det var inte direkt tanken att denna tråd skulle ta den vändning den just nu har tagit för att reta upp varandra.

Jag verkar ha sett rätt att det var en mc av "lite äldre snitt" med tanke på vad andra har sett.
Borde inte farbror blå ha sett reg-nr, eftersom man körde "flera varv" i city samt att ursäkten "det var någon som provkörde hojen och/eller hojen blev stulen" inte håller längre.

Undrar hur många som har försökt att köra ifrån F. Blå och lyckats med det....:cool:

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back