duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Vilken hetsk stämmning det var här då!? Temper temper boys and girls... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DonTino skrev:2450368....Linköping igår söndag?
Såg jakten och läste att han kom undan.....
Fet albatross skrev:2450858Hamnade även jag mitt i jakten. Blev omkörd av smitaren ute mellan Berga och Tannefors. personen tittade sig konstant om över axeln och vinglade ordentligt var gång. Var en blå/vit cykel, hann inte heller se modell, men den var av lite äldre snitt. skulle gissa på sen 80 tidig 90 senast 93-94 års modell.
Hade jag haft en polisscanner och vetat om detta så hade jag prejat ned idioten då det inte hade varit någon fara för liv och lem eftersom det gick i 10-15 km/h vid ett rödljus som han konstigt nog stannade vid.
Har ingen medkänsla för dårar som förstör ryktet för oss som kör hoj på ett någolunda vettigt vis.
Fet albatross skrev:2450907Ja för all del. Om jag är så korkad att jag någon dag kör hoj så pass fort och dumt att jag blir jagad av farbror blå så förtjänar jag det!
Glömde skriva i inlägget att det gick i rask promenadtakt vid ett rödljus.
lägger till det nu så sarkasmen kan avta.![]()
M:et skrev:2451580Man kan ju fråga sig vilket som är det värsta brottet, avsiktligt köra på någon annan eller undvika att stanna för polismans tecken... Idiot!
Fet albatross skrev:2451613Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".
Tackar inte för min korta tid här och hoppas ni som kallat mig för dessa saker klotar.
Sen kan ni kalla mig vad ni vill för jag kommer inte besöka denna sida igen.
idioter
Fet albatross skrev:2451613Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".
Tackar inte för min korta tid här och hoppas ni som kallat mig för dessa saker klotar.
idioter
tja du ska kanske vara tyst i stället du har för mycket dumma kommentarerFet albatross skrev:2451613Men det är ju trevligt att man kan säga vad man tycker utan att bli kallad både för "idiot" och "privatpolis".
idioter
idioter
idioter
idioter
idioter
lorkan skrev:2451960Bidde tackajs pivatpålisen albatossen lite lissen? Va dom andra dumma mot deih? Tackaje. Okeih, inte betöka tidan mer heller, awh, vad sojlit. awh.
hejrå tackajs albatossen!![]()
imaster skrev:2451673Ärligt talat. Tänk till nu. Du sa att du hade "prejat ner dåren". Även om detta var i knappt 10 km/h så tror jag polisen hade tagit dig långt före 'smitaren'. Tänk till igen. Att avsiktligt köra på en annan hojåkare. Att avsiktligt köra på någon. Hur i helvete tänker du nu?
Kan du inte leva med ryktet att alla hojåkare kör som idioter, är fula och luktar kiss så kanske inte hojåkat var så mycket för dig. Om ryktet spelar dig roll, kanske borde du börja med nåt som har bra rykte, moderatbandy eller fickpingis eller nåt.
Sen att när du säger dig vilja avsiktligen köra på någon och sen blir kallad för idiot får du tåla. Det är idiotiskt. Inte ens polisen får avsiktligen köra någon av vägen - med goda skäl. Ta dig en funderare, byt användarnamn och ge dig in i diskussioner du tål.
Dan_ne skrev:2450779Vad va de för hoj??
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten