vem citerar mig?

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Ja, vem gör det?

Sök-länken under "Min profil" är iallafall borta

A det hade hänt något häromdagen så jag har omarbetat en hel del i bakgrunden.

Tacksam när ni rapporterar saker.

Länkar och utseende är återställt citat-funktionen.

Näe, inte sen 1 timma tillbaka. Gå till din sida och tryck på F5 på tangentbordet om det inte uppdaterats som det ska.

Jo, jag har kommit in i det nu :)
Men visst fanns det en röd ruta med Garage också? Vid sidan iom Svara när man gjort ett inlägg?

Jo, jag har kommit in i det nu :)
Men visst fanns det en röd ruta med Garage också? Vid sidan iom Svara när man gjort ett inlägg?
Tack! Hade glömt den... som sagt. Hade ett litet "haveri" igårkväll som gjort att jag fått bygga om en del funktioner.

du får gärna lägga tillbaka funktionen att man kunde se hur många inlägg folk har skrivit. Såg att man kunde det en stund igår kväll.:)

Last edited:

Jag saknar snabbnavigeringen som ligger ovanför den aktuella tråden som förut även fanns längst ner.
"Sporthoj.com > Annat / Sajtrelaterade Forum > Frågor / Förslag till Sporthoj.com > vem citerar mig?"

Jag visar rätt många inlägg åt gången och det är irriterande att behöva scrolla upp till toppen av sidan för att kunna använda de snabblänkarna. Jag har alltid använt dem när jag lämnat tråden för att antingen snabbt komma ut till forum-startsidan eller för att komma tillbaka ut till det valda forumet och dessutom få forumet uppdaterat.

De två länkar som nu ligger där "förgående tråd" & "nästa tråd" är däremot helt meningslösa... "föregående" och "nästa" kanske funkar när man ska läsa sina mail men att använda för navigering här på forumet är de helt meningslösa. att jag har läst denna tråd innebär endast i någon promille av fallen att jag vill läsa "föregående" eller "nästa tråd"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT