Vem bör vara moderator i OT?

Vem bör bli moderator? Om vi tar in ny.

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Status
Ej öppen för fler svar.
...
Äh, bittert gnäll. Trycker man upp en SvD-länk i fejset på korvgubbe att det är höginkomsttagare och kvinnor som går till SD så kommer han ändå dagen efter fabulera ihop något om att det är EPA-ungdomar som ser ut som Chrille (Gud förbjude).

Här har vi ju faktiskt ett mycket bra exempel på vad jag just sa!

...
Och du själv låtsas ju som att islam är myspys även fast JoUh flera gånger satt dig på pottan.

Hmm, kan jag få nån länk till det? Vad jag kommer ihåg från johu så är han väl fortfarande grining för den gången han försökte presentera en amerikansk tv-predikans domedagspredikan som sin egen text....?

Jag ställer gärna upp & blir moderator. Jag tror att jag skulle kunna hålla bra ordning. Undviker i största möjliga mån att skriva i OT men man kan oftast inte undgå att läsa då forumet svämmar över av OT-inlägg.

Men om jag är kvalificerad för det är ju upp till dig/er.

Jag tycker vi ska en röd och en blå. Båda ser ju vad den andra tagit bort så de håller koll på varandra.

Jag ställer gärna upp & blir moderator. Jag tror att jag skulle kunna hålla bra ordning. Undviker i största möjliga mån att skriva i OT men man kan oftast inte undgå att läsa då forumet svämmar över av OT-inlägg.

Är det inte du som brukar bli jätteupprörd av sexskämt o dyl?

Jag tycker du verkar vara en vettig snubbe, absolut, men jag tror att med dig som moderator skulle nivån bli lite för hög. :)

Jag röstar på okänd medlem.

Jag tycker inte Swedie ska moderera här ifall han ska vara med och diskutera, åtminstone inte i dom trådar där han själv deltar.

För min del låter det som en bra idé.

Det är en svår del av forum att ha hand om. Någon med stort tålamod och som har tid att vaka på en del användare som ofta ligger på gränsen. Ingen som har svårt att hålla tyst (som jag) utan någon som är fåordig med rakt på sak...

Tycker du klarar det fint. Men om du inte har tiden så kanske någon som Mattias om han pallar eller kanske Mrk. Dom klarar en del och håller bra spänst på tygeln vad jag uppfattat.

Det blir ju svårt att uppfylla önskan att en moderator ska vara en som inte själv deltar. Det är ofta så att det skickas PM till den moderator som stänger en tråd och frågar "vad fan gör du", och då kan helt enkelt inte moderatorn vara tyst. Bättre vore ju att moderatorn är med och skriver ut varför en tråd stängs eller tas bort (står i trådlistan varför).

För ovanlighetens skulle ber jag att få anmäla en avvikande åsikt.
Swedies närvaro har höjt diskussionerna då det visat sig att han har fina åsikter innerst inne, om Ronna och de som bor där t.ex. Detta upplevs kanske som jobbigt av alla Che-fans på forumet medan jag och några till nog tycker det är jättetrevligt. :)

Nu kommer fler PM om rövslickeri känner jag på mig. Bring it on. :slicka

Så du påstår att Swedie är fascist?

Så du påstår att Swedie är fascist?

Jag har ingen aning och det har lika mycket med mitt inlägg att göra som om du frågade huruvida han vore bra på dart.
Det som är bra är som sagt att efter att han gått publikt med sina åsikter om t.ex. sin hemkommun så har de värsta agitatorerna insett att de kanske inte ohejdat ska sprida sin dynga. Det är utmärkt. :)
Med andra ord har han höjt sakligheten i och med sin ståndpunkt för ingen, kanske Biturbo undantaget, kritiserar Swedie förbehållslöst.

Mackan och Korvis har jag ju sagt. Kommer bli skitbra, jag lovar!

Jag har dragit tillbaka min kandidatur men kommer lobba för att motsvarigheten till Palin, (dunderhonung), ska bedriva en lyckad kampanj.

Last edited:
Jag har ingen aning och det har lika mycket med mitt inlägg att göra som om du frågade huruvida han vore bra på dart.
Det som är bra är som sagt att efter att han gått publikt med sina åsikter om t.ex. sin hemkommun så har de värsta agitatorerna insett att de kanske inte ohejdat ska sprida sin dynga. Det är utmärkt. :)
Med andra ord har han höjt sakligheten i och med sin ståndpunkt för ingen, kanske Biturbo undantaget, kritiserar Swedie förbehållslöst.

Jag har dragit tillbaka min kandidatur men kommer lobba för att motsvarigheten till Palin, (dunderhonung), ska bedriva en lyckad kampanj.

Men vad är det som ger Swedie MER trovärdighet än nån annan då?
Varför skulle just hans ord gjuta olja på "agitatorernas! vågor?

Bara för att HAN kritiserar sin egen hemkommun, betyder väl inte det automagiskt att det är MER rätt bara för att det är Swedie som säger det?

Antingen har man rätt eller fel, och skulle han (eller du) ha fel i några påståenden så är det väl på sin plats att man diskuterar det?

Tror inte du menar det, men det LÅTER som om Swedies röst skulle väga mer.

Och avseende din kandidatur: Fega inte ur nu! Huvuddelen av alla läsare vill ju ha dig!

Först tror jag på en känd eller en aktiv medlem som moderator, inte någon okänd som loggar in en gång i månaden för att läsa om motorcykeldäck. Han har inget som moderator att göra.

Sedan tror jag att det inte är bra att Swedie är moderator här. Varför? tror att det blir alltför många platser han är moderator på, bättre att fokusera på ett par ställen, inte alla samtidigt.

Ledsen att besvika dig, men i vissa ämnen så väger min röst mer. Där i menar jag inte trådar av Sverigepolitisk karraktär, utan trådar som härör sajtens utformning, regelsättning och medlemmars önskade uppförande.

har ju inte varit medlem så länge o har inte så stor koll på swedies uppgifter, men tycker han gör ett bra jobb av det lilla jag har sett,men är inte ot skapat för att det ska vara en livlig debatt på lagom nivå , tråden borde få finnas kvar även om det kan bli en del påhopp så länge de inte riktar sig som hot mot trådskaparen. Vi är ju iaf vuxna människor o borde kunna konversera efter det även om vissa lever kvar i sandlådan

har ju inte varit medlem så länge o har inte så stor koll på swedies uppgifter, men tycker han gör ett bra jobb av det lilla jag har sett,men är inte ot skapat för att det ska vara en livlig debatt på lagom nivå , tråden borde få finnas kvar även om det kan bli en del påhopp så länge de inte riktar sig som hot mot trådskaparen. Vi är ju iaf vuxna människor o borde kunna konversera efter det även om vissa lever kvar i sandlådan
OT, är till för icke MC-diskussioner.

OT i OT = dom heta ämnena som jag märkt medlemmar stör sig mest på, men ändå vill diskuteras.

Tack :)

Men vad är det som ger Swedie MER trovärdighet än nån annan då?

Har du inte sett hur folk håller truten när han skriver vad han tycker om Södertälje? Hetsarna anmäler på sin höjd en avvikande åsikt, knappast någon som kallat honom för bajsbrun nynazist vilket ett flertal andra medlemmar (inkl undertecknad) fått läsa efter att de skrivit identiska ting som Swedie senare repeterat.

Det är ju samma sak om han startar andra trådar där han t.ex. vill ha tips, på 5 minuter har folk radat upp bra och mindre bra råd för att vara till lags.

Det kan omöjligen bara vara jag som konstaterat detta.

Så visst, hans röst väger otroligt mycket mer i tongivande sammanhang då det är hans forum och han sätter standarden.

Beträffande om han har mer trovärdighet eller inte än vilken annan random medlem som helst bara för att han äger sajten, eller ägde, så är svaret så klart nej.

Och avseende din kandidatur: Fega inte ur nu! Huvuddelen av alla läsare vill ju ha dig!

Ja, men inte den enda som har veto i frågan. :mad:

Tycker det ska va en "kändis" eller ett känt namn ialla fall. Dock kanske det bör vara någon som har någorlunda neutrala åsikter.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul