Vem åkte svart R1 04/05 idag??

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Vem åkte svart R1 04/05 idag runt kl 07:45 åkte genom Knivsta rondellen i Uppsala vidare mot Stockholm. Det var ju fan 2 minus och lite små halt ute... Inte dags att sluta åka nu... Känns lite :huvet , eller är de många som åker på morron kvisten nu???

Herman skrev:
Vem åkte svart R1 04/05 idag runt kl 07:45 åkte genom Knivsta rondellen i Uppsala vidare mot Stockholm. Det var ju fan 2 minus och lite små halt ute... Inte dags att sluta åka nu... Känns lite :huvet , eller är de många som åker på morron kvisten nu???

Många vet jag inte.

Jag själv är en, såg även tre stycken andra som gasade runt.

Såg en olycksplats med en större offroad hoj (Typ DR800, inte säker) som låg ovanför slussen vid glasbruksgatan. Ambulans och polis på plats. Slog mig att det var ett sådant skumt ställe för en olycka (inga påfarter, fri sikt osv). Kanske kallt och halt, eller u-svängande bil, vem vet?
Hoppas det gick bra iaf.

Jag körde imorse , dock bor jag i Malmö och pendlar till Lund , kolla först och främst hur kallt det är innan jag bestämmer mig om jag ska köra eller ej .

blir dock snart dags att inte köra längre tror jag :(

Herman skrev:
Modigt i alla fall att ta ut en så fin hoj när de är små halt....men visst de är ju fräckt när det släpper kontrollerat i bak :)

LocDog skrev:
Modigt i alla fall att ta ut en så fin hoj när de är små halt....men visst de är ju fräckt när det släpper kontrollerat i bak :)

Hmm, de tänkte jag inte på... Då kan man ha lite kul... :hihi

Herman skrev:
Hmm, de tänkte jag inte på... Då kan man ha lite kul... :hihi
Jepp....man känner litegrann att man lever :tummenupp

Men de är nog mindre skoj att få stopp på skiten när de är halt...men men vem behöver stanna :)

Swedie skrev:
Ja här ligger det snö på marken. Suck.
Puh...jo slasket är väl här snart med är jag rädd för....:(

bikerwoman skrev:
Har ni sett att det ska bli 15 grader varmt på fredag?! Åker varje dag fortfarande ,men då ska jag ut och seriösåka :tummenupp

Nää.. man får inte luras så där.... :hjälm

loser skrev:
Såg en olycksplats med en större offroad hoj (Typ DR800, inte säker) som låg ovanför slussen vid glasbruksgatan. Ambulans och polis på plats. Slog mig att det var ett sådant skumt ställe för en olycka (inga påfarter, fri sikt osv). Kanske kallt och halt, eller u-svängande bil, vem vet?
Hoppas det gick bra iaf.

Vet inte hur det gick med föraren med det var en singelolycka:

http://www.polisen.se/inter/nodeid=1822&pageversion=1.html

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...