Vem är.....

Har sett honom på kvällar/eftermiddagar.

Som sagt så står ju hojen i garaget mellan café Tintin och Bellini på Nordenskiöldsgatan.

Varför ringer ni inte polisen när hojen står där i garaget och säger att ni tror att den är stulen? Då kommer de dit och identifierar den via ramnumret och ser om den är stulen. Är den det så meddelas ägaren, är den inte det så kanske de tar med den som hittegods om den är sliten/bruten.

Varför ringer ni inte polisen när hojen står där i garaget och säger att ni tror att den är stulen? Då kommer de dit och identifierar den via ramnumret och ser om den är stulen. Är den det så meddelas ägaren, är den inte det så kanske de tar med den som hittegods om den är sliten/bruten.

säg inte det.. om den står i bås eller annat låst utrymme krävs husrannsakan såvida det inte är hyresvärdens egna lås så de kan öppna. och då måste det vara dagtid inom deras arbetstimmar.. :huvet

när polisen först hittade min hoj skulle de "komma tillbaks på måndag" (detta var en torsdag)..

Jag har ringt när den står i garaget.
Jag har ringt när den stått utanför garaget.
Jag har ringt när han stått still på andra platser.
jag har ringt när han kört omkring LÄNGE i samma område.
De är, för att uttrycka sig milt, måttligt intresserade.
Vilket han förmodligen är mycket väl medveten om.
Det är väl just därför han kör runt i lugn och ro :tummenupp

Jag har ringt när den står i garaget.
Jag har ringt när den stått utanför garaget.
Jag har ringt när han stått still på andra platser.
jag har ringt när han kört omkring LÄNGE i samma område.
De är, för att uttrycka sig milt, måttligt intresserade.
Vilket han förmodligen är mycket väl medveten om.
Det är väl just därför han kör runt i lugn och ro :tummenupp

Kan du inte låsa framhjulet (med bromsskivelås) för han nästa gång han ställt den nånstans. Den e ju stulen till 99,99% :D hehe

Edit: Föresten, om du ser den stå still igen så kollaom du hittar några nummer på den. motor / ramnummer..
Sen kan man ringa transportstyrelsen och få ut regnummer o ägare ;)

Kan du inte låsa framhjulet (med bromsskivelås) för han nästa gång han ställt den nånstans. Den e ju stulen till 99,99% :D hehe

Edit: Föresten, om du ser den stå still igen så kollaom du hittar några nummer på den. motor / ramnummer..
Sen kan man ringa transportstyrelsen och få ut regnummer o ägare ;)

Redan kollat efter det en gång. Hittade inget.
Låsa den löser ju inget. Är det något de kan så är det ju kapa lås.
Det hade ju vart härligt om polisen tog honom. Men, som sagt, det lär ju inte hända...

Redan kollat efter det en gång. Hittade inget.
Låsa den löser ju inget. Är det något de kan så är det ju kapa lås.
Det hade ju vart härligt om polisen tog honom. Men, som sagt, det lär ju inte hända...

Låsa däcket när den står ute på gatan lär ju fördröja honom om inte annat tills polisen kommer... :)

hehe

xtra kul om han inte vet om de när han ska köra iväg oxå såklart :D

Är det ngn som saknar en Blå Yamaha R1 99-01 ser ut som lite ratbike
Utan kåpan runt cutsen med svart kåpa fram och inget kåpglas.Ingen regplåt.
Ser faktiskt lite stjålad ut. Stod vid pundarbostäderna i Partille nu för en stund sedan.

åk till Biltema och köp ett billigt slanglås för typ 40sek och lås fast på hojen, bara för att jäklas. Eller föresten köp 5st! Lär ju i varje fall ta en liten stund att ta bort

Jag såg denna idioten för bara några timmar sedan, jag satt i bilen, men han brände förbi i en jäääkla fart mellan Vasa & Linné påväg mot Frölunda leden

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna