Vem är sporthoj.com's snyggaste MAN?

Vem är snyggast på Sporthoj.com?

• Antal röstningar
    0
Allvarligt, jag tycker fan synd om kexen när de ska tvingas välja på en vattenkammad frimärkssamlare, en galonklädd östtysk bärplockare och en bulgarisk porrskådis från -79.
Släng in kungen i pollen nu så kexen känner lite pill i bäret :tummenupp

Jag tackar DIG Jensa... blir närmast rörd över din stoiska diplomati att inte nämna kungen vid namn osv, men tack ändå broder, jag avstår, trots din enastående hype´ning! ;)
Jag överlåter platsen till den enda värdiga tvåan, och det ar ju du det! :lol
:tummenupp

I övrigt håller jag med dig i din mycket målande beskrivning av de s.k kandidaterna! :tummenupp för din insatta inblick!

: Det här meddelandet har tagits bort av Mattias. Anledning: Ibland undrar jag om du ens har en hjärna, faktiskt.

--

såklart... om man inkräktar på en tråd om 2,1 fuckons utseende, med 2 hotpantsbrudar i soffan å framstår som kung.

jag hade också som admin tagit bort alla konkurenter till mig själv. speciellt om han va snabbast på bulten, och hade alla brudarna på samma gång...

:huvet

Last edited:
: Det här meddelandet har tagits bort av Mattias. Anledning: Ibland undrar jag om du ens har en hjärna, faktiskt.

--

såklart... om man inkräktar på en tråd om 2,1 fuckons utseende, med 2 hotpantsbrudar i soffan å framstår som kung.

jag hade också som admin tagit bort alla konkurenter till mig själv. speciellt om han va snabbast på bulten, och hade alla brudarna på samma gång...

:huvet

Jösses, blev lilla gubben lessen? Stackars liten...
:gnissla

Hyffsat lik den gamla sångaren i Judas Priest...

Last edited:
Hyffsat lik den gamla sångaren i Judas Priest...

Gamla sångaren?? Har Halford lagt av igen??

Att vara enormt lik Halford är rätt coolt, men ändå lite konstigt i en tråd när det ska fram en MAN.... eller nåt, och musik som man inte hör.

Vem förvirrad?:va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...