GSXR1100R skrev:Blinda Berit och Spasmiska Sara hade oxå dubbelt så många poäng som dig.
Nu ligger jag också och gråter på golvet, GSXR1100R är dum

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Blinda Berit och Spasmiska Sara hade oxå dubbelt så många poäng som dig.

The_FacultyGirl skrev:Grabbar små, vad ni håller på![]()
Har man en äkta Breitling så behövs ingen hojtwinner skrev:Fattas det inte några namn? är det bara dessa få som tillhör den SåK racemaffian?,några av dem har ju inte ens hoj![]()

GSXR1100R skrev:Har man en äkta Breitling så behövs ingen hoj![]()

Dieselur?twinner skrev:Skulle vilja se dig gränsla en brietling och köra på bana med...föresten går dom inte särskilt bra,tickar mest.![]()
Öhhh jag har ju en hel flock med hojar, det är McB jag syftar påtwinner skrev:Skulle vilja se dig gränsla en brietling och köra på bana med...föresten går dom inte särskilt bra,tickar mest.![]()

GSXR1100R skrev:Öhhh jag har ju en hel flock med hojar, det är McB jag syftar på![]()
Jalle är kungen av satir och fula påhopp, det finns ingen som kan slänga ihop sådana verbala kodyngor som Jallemannen, därför röstar jag oxå på Jalle 4 president helt enkeltGoodstuff skrev:Den som verkligen fatts i pollen är ju Jalle! Inte många inlägg men de är sjukt roliga. Jag röstar på Jalle!

Han får min röst också.GSXR1100R skrev:Jalle är kungen av satir och fula påhopp, det finns ingen som kan slänga ihop sådana verbala kodyngor som Jallemannen, därför röstar jag oxå på Jalle 4 president helt enkelt![]()
Teddy the bank man är både smart & fyndig, men Jallemannen hårdrokkarChris Ash skrev:Varför har alla glömt bort den kanske allra roligaste?
Han är kanske inte sjukast men Teddy är fanimej riktigt rolig....

abstruse skrev:Jalle är fetast!
...och så tycker jag Gubbstrutt borde få iaf EN liten ynka röst. För lite Wacko är han allt. Någon?![]()
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller