Vem är kaxigast på sh?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
exakt.

förr eller senare stöter du på någon som är väldigt kaxig, någon som, på gott och ont, ger kaxigheten ett ansikte här på sh, någon som får dig att eventuellt drömma mardrömmar pga den personens vältalighet, formulering, argumentation och retorik i diverse sammanhang, någon som du anser tillför detta forum en nödvändighet i form av humor och briljans och ännu mera humor, någon som du träffat på de lama hardrock café kvällarna och insett hur mycket den personen lyfter hela stället, någon som du önskar du vore vid mer än ett tillfälle.

vem är denna någon?

var ärliga nu.

edit: mjaa, eftersom jag tycker att man inte ska rösta på sig själv, hamnar min röst på exmedlemmen pizzabagarn.

edit 2: bra om ni länkar till den personens profil, alla känner inte alla här. dessutom finns det ett flertal tjejer här som ju inte är lika tekniskt bevandrade som vi män. pizzabagarn är som sagt, gone with the wind i juggeland och odlar smågurks...

Last edited:
Vore kanske bra om TS började själv, listade sin Kaxigaste!

Pizzabagaren var inte kaxig, bara allmänt fixerad vid sin juggegurka som han envisades med att tjata om och spammade ner trådar med inlägg om dennes storlek och prestanda. :crash

Bettskena e kaxigast,bäst och snabbast på hela SH,men snart är det vår och då bekänns det färg !

Ingen jag önskar att jag vore.. men det var en riktigt rolig kille som oftast lyfte stämningen. Skulle vara sjukt skoj att få festa med den grabben!

Urban-Tiger!

Tja, om man nu ska se till ren kaxighet så måste faktiskt Markus namn nämnas.
Han tycker till ofta och mycket är är knappast nådig i sin kritik och kör en ganska hård bana om man inte håller med honom i hans åsikter.
Använder gärna personangrepp och är inte sen på att förlöjlig en annan
SH-medlem (jag har fått mej både en och två kängor). :näsblod
Även om jag inte håller med honom i knappt nån åsikt så kan nog ingen förneka hans attityd är kaxig, men ibland så kan man ana ett frö av humor inlindad i hans formuleringar, dock oftas på bekostnad av nån annan,
i sann kaxighetsanda! :brinnerup

Edit: Jag har alltså bara tittat på kaxighet i denna formulering, inte humor.
Ska man titta på nån som är vältalig och rolig så faller nog rösten på
Dr. Bike.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...