Vem är idioten i Falun????

Har du sett hur han kör???
Då har du sagt samma sak, han kör som ett lass dynga!!!!
Helt livsfarlig, det va crusing i Falun för ett tag sedan då va han och hans polare ute och lekte mitt ibland alla bilar.
Åker sakta på ettan och kopplar upp hojen så den nästan slår över!
Har man sett honom köra förstår man vad jag menar.
Att jag inte är silkeslen i mina formuleringar hoppas jag får folk att fatta hur illa han kör. Om man sen har glimten i ögat och inte tar allt på fullaste allvar kanske man kan skratta åt eländet så länge ingen blir skadad.:tungan

Ja du.Kanske för han inte vet vem han är...:va

Javadådå? Du kan tydligen säga saker till mig utan att veta vem jag är.

Trådstartaren verkar ha problem med killen, och försöker få flera andra, som inte heller vet vem han är, att "tala förstånd" med honom.

Jag tycker han kan göra det själv.

Fler frågor?

Javadådå? Du kan tydligen säga saker till mig utan att veta vem jag är.

Trådstartaren verkar ha problem med killen, och försöker få flera andra, som inte heller vet vem han är, att "tala förstånd" med honom.

Jag tycker han kan göra det själv.

Fler frågor?

Ursäkta...Han fråga ju om nån visste vem det var.Verka ju som han ville veta det så han kunde tala med honom.O jag skiter i vem du är o så kan du ju tagga ner lite för jag skrev inte för o verka dryg eller otrevlig.

Har du sett hur han kör???
Då har du sagt samma sak, han kör som ett lass dynga!!!!
Helt livsfarlig, det va crusing i Falun för ett tag sedan då va han och hans polare ute och lekte mitt ibland alla bilar.
Åker sakta på ettan och kopplar upp hojen så den nästan slår över!

Har också sett denne förare.
Han kör faktiskt som en påse utskiten äppelmos.:arsele
Jeans och gympadojjor när han kör lär ju få mina bekanta på akuten att vilja vägra att lappa ihop honom när han snart kommer in där.

Har ingen aning om vem det är ÄN men träffar jag på honom så lär inte jag hålla käft iaf. För "frän" är han inte iaf. Kanske för sig själv bara.

Dal-Mausen

ta reg nr nästa gång du ser honom och skicka ett sms till vägverket så får du svar direkt vem som äger den... svårare än så är det väl inte... så får du väl ringa till honom och säga vad du tycker och tänker om hur han kör.... du skickar reg nr till 71456.. så får du svar inom 30sekunder...

Jag vet något inte ni vet, jag vet vem deeet är, det vet inte ni nanananana :D *sjunga*

ta reg nr nästa gång du ser honom och skicka ett sms till vägverket så får du svar direkt vem som äger den... svårare än så är det väl inte... så får du väl ringa till honom och säga vad du tycker och tänker om hur han kör.... du skickar reg nr till 71456.. så får du svar inom 30sekunder...

Jag har faktiskt hans nummer till och med :notme

Fast jag umgås och pratar inte med honom, efter att ha träffat honom 2-3 gånger så verkar han inte riktigt vara en person som jag vill umgås med i alla fall...

Last edited:
Back