Vem är flikkan på en fet Suzuki i Värnamo?

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjolaba!

Var i värnamo idag och gled runt lite. Ser på långt håll en fet suzuki vet inte vilken modell, men det var max 1-2 år gammal skulle jag tippa på...lite v-format bromsljus bak. Tänker inte mera på det...får sedan se knutten som kommer ut tíll den...och det är ingen knutte...utan en knutte-lisa...som såg väldigt trevlig ut. Underbart med flikkor som åker båge.

Undrar om det är någon här inne på forumet som känner på sig att hon var ute o gled idag runt 12-tiden...med guldiga armbågsskydd om det nu inte var vingarna på denna vackra ängel jag såg :confused:

Hur som helst så såg du ensam ut...du kanske vill ut och glida lite nån gång? :hej

/Kaliz

Kärlek vid första ögonkastet... :tummenupp

Det finns väl knappt några från värnamo på forumet så det kan nog bli svårt för dig att få reda på vem hon är :( Men nu vet jag vad jag ska spana efter nästa gång jag glider dit :yoparty

Therudeboy skrev:
Det finns väl knappt några från värnamo på forumet så det kan nog bli svårt för dig att få reda på vem hon är :( Men nu vet jag vad jag ska spana efter nästa gång jag glider dit :yoparty

Nej jag kollade...det fanns inte jätte-många i värnamo. Mmmm så vakkert med med motorburna flikkor...suck!...nu kommer jag sväva runt på ett moln resten av dagen...bilden av henne sitter fastbränd på näthinnan...

/KaliZ

Thundercat skrev:
Kan slå vad om att du höll på Elfsborg i fredags... :4skrika

Ja, just därför jag just nu sitter med Blåvitt-tröja på mig, i Elfsborgs högborg på Ericsson i Borås. Ett par elaka blickar har man fått. :D

KaliZ skrev:
Nej jag kollade...det fanns inte jätte-många i värnamo. Mmmm så vakkert med med motorburna flikkor...suck!...nu kommer jag sväva runt på ett moln resten av dagen...bilden av henne sitter fastbränd på näthinnan...

/KaliZ

Vad är de jag hör...

Det ska jag ta reda på! Hon ska bli min! :hihi

anja skrev:
var ligger värnamo?

Skärpning!

Mitt i småland 7 mil söder om Jkpg. E4:an går förbi där...

20 000 invånare i staden, så är de

GetImage.asp

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back