Funderade på att ta ett screenshot och markera med pilar och så vidare, men så kom jag på att det blir mycket enklare för mig ifall du scrollar ner lite tills du ser orden "Taggar / Sökord" i vänstra sidan...![]()
"duglömdeawipollen"
Solklart

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på att ta ett screenshot och markera med pilar och så vidare, men så kom jag på att det blir mycket enklare för mig ifall du scrollar ner lite tills du ser orden "Taggar / Sökord" i vänstra sidan...![]()
Sen finns det sådanhär idioter som mig som gärna hänger både här och där. Kanske mer här i OT men ändå är intresserade av de renare trådarna. Jag tillför dock inte så mycket i de trådarna pga att jag helt enkelt behöver lära mig mer. Fast vem bryr sig egentligen?!
Det finns svar som passar dig i pollen med andra ord.![]()
så du menar du pratar massa gojja, ja d stämmer d oxå.![]()
Har ju inte mött dej så jag kan inte uttala mej![]()
PrecixDu får lixom lära dig se skillnaden på tjej och tjej. En riktig TJEJ knullar bort huvudvärk.![]()
Du glömde en till karaktär...
Han den där kaxiga jefeln som spottar på allt och alla, mest för att avreagera sig då han får doppa för lite hemma![]()
Han den där kaxiga jefeln som spottar på allt och alla, mest för att avreagera sig då han får doppa för lite hemma![]()
Hamnar inte det där under Bitterfitta!?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti