sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Så ja, nu har även jag kategoriserat mig själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En riktig TJEJ knullar bort huvudvärk.![]()
Du får lixom lära dig se skillnaden på tjej och tjej. En riktig TJEJ knullar bort huvudvärk.![]()
nej nej, du blandar ihop kille o tjej nu. Killar kan inte göra flera saker samtidigt, dvs vara kille OCH smart. Tjejer kan göra flera saker samtidigt dvs vara smarta, snygga och ha en mus.![]()
Inte ens efter 4 sekunder ?Har aldrig mött en snubbe som genererat nåt positivt.![]()
kanske jag har, va vet du.![]()
Du får lixom lära dig se skillnaden på tjej och tjej. En riktig TJEJ knullar bort huvudvärk.![]()
Inte ens efter 4 sekunder ?
I din kategori e jkag väl en bitterfitta för det jag tänker säga nu. Men: jag tycker pollen e skit för det finns inget alternativ att fylla i för oss som är här på sh av den anledningen till varför sh faktiskt finns?!
vi som pysslar med motorcyklar och racing och är här enbart i det syftet?
snacka hoj, kolla resultat, leta bandagar, anordna träningsläger. tjöta roadracing osv.
Nu tyckte jag nog du sade emot dig själv lite i och med du är på Överflödiga Diskussioner och skrev ett inlägg.![]()
har du nog rätt i, men om ot-delen består av 5% av sh surfandet så anser jag ändå att det är inte syftet varför jag är här eller vem jag är på sh.
förstår du min poäng?
Du glömde alternativet:
Attention whore - Själ som enbart är här för att hon har grundstött pojkvänsjakten. Hon försöker övertyga SH att hon är den perfekta tjejen och att hon faktiskt letar hoj. Självklart med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv och hojar som hon inte äger.![]()
Du glömde alternativet:
Attention whore - Själ som enbart är här för att hon har grundstött pojkvänsjakten. Hon försöker övertyga SH att hon är den perfekta tjejen och att hon faktiskt letar hoj. Självklart med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv och hojar som hon inte äger.![]()
Kolla taggen..... har funnits där ända sen trådstarten.
Edit: Du glömde den där typen som känner sig smart genom att redan påpeka det som påpekats innan.![]()
![]()
Vad fan är en tagg?
I din kategori e jag väl en bitterfitta för det jag tänker säga nu. Men: jag tycker pollen e skit för det finns inget alternativ att fylla i för oss som är här på sh av den anledningen till varför sh faktiskt finns?!
vi som pysslar med motorcyklar och racing och är här enbart i det syftet?
snacka hoj, kolla resultat, leta bandagar, anordna träningsläger. tjöta roadracing osv.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |