Vem är du på SH.com?

Vem är du på Sh.com?

• Antal röstningar
    0
nej nej, du blandar ihop kille o tjej nu. Killar kan inte göra flera saker samtidigt, dvs vara kille OCH smart. Tjejer kan göra flera saker samtidigt dvs vara smarta, snygga och ha en mus. :tummenupp

Nu blandar du ihop smart med simultankapacitet. Det är inte samma sak.

Definitionen på simultankapacitet är:
Oförmåga, främst hos kvinnor, att fokusera på en sak åt gången.

Att sedan tjejer är snyggare än killar håller jag med om men det har inget att göra med smart.
Mus behöver man ingen egen. Det går att låna ibland om man behöver ju. :yoparty

För övrigt har jag nog en lätt personlighetsklyvning. Jag får kryssa i flera rutor eftersom jag är lite olika då och då. Måste bara bestämma mig för vilka som passar in.

I din kategori e jag väl en bitterfitta för det jag tänker säga nu. Men: jag tycker pollen e skit för det finns inget alternativ att fylla i för oss som är här på sh av den anledningen till varför sh faktiskt finns?!
vi som pysslar med motorcyklar och racing och är här enbart i det syftet?
snacka hoj, kolla resultat, leta bandagar, anordna träningsläger. tjöta roadracing osv.

I din kategori e jkag väl en bitterfitta för det jag tänker säga nu. Men: jag tycker pollen e skit för det finns inget alternativ att fylla i för oss som är här på sh av den anledningen till varför sh faktiskt finns?!
snacka hoj, kolla resultat, leta bandagar, anordna träningsläger. tjöta roadracing osv.

Nu tyckte jag nog du sade emot dig själv lite i och med du är på Överflödiga Diskussioner och skrev ett inlägg. ;)

Nu tyckte jag nog du sade emot dig själv lite i och med du är på Överflödiga Diskussioner och skrev ett inlägg. ;)

har du nog rätt i, men om ot-delen består av 5% av sh surfandet så anser jag ändå att det är inte syftet varför jag är här eller vem jag är på sh.
förstår du min poäng?

har du nog rätt i, men om ot-delen består av 5% av sh surfandet så anser jag ändå att det är inte syftet varför jag är här eller vem jag är på sh.
förstår du min poäng?

Nej. Jag tror det är bäst du gör ett långt inlägg och förklarar för mig. :rolleyes:

Du glömde alternativet:

Attention whore - Själ som enbart är här för att hon har grundstött pojkvänsjakten. Hon försöker övertyga SH att hon är den perfekta tjejen och att hon faktiskt letar hoj. Självklart med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv och hojar som hon inte äger. :tuttar

Du glömde alternativet:

Attention whore - Själ som enbart är här för att hon har grundstött pojkvänsjakten. Hon försöker övertyga SH att hon är den perfekta tjejen och att hon faktiskt letar hoj. Självklart med ett garage fyllt med snett-uppifrån-bilder på sig själv och hojar som hon inte äger. :tuttar

Funderade på det men tror inte det hade varit så många som klickat i den, blir inte lika roligt då.
Finns minst 20 alternativ till som passar men orka skriva alla.

Du glömde alternativet:

Kolla taggen..... har funnits där ända sen trådstarten. :D

Edit: Du glömde den där typen som känner sig smart genom att redan påpeka det som påpekats innan. :rolleyes:
:D

Kolla taggen..... har funnits där ända sen trådstarten. :D

Edit: Du glömde den där typen som känner sig smart genom att redan påpeka det som påpekats innan. :rolleyes:
:D

Vad fan är en tagg?

Edit: Ser att några snett-uppifrån-bilder har smugit sig in i garaget. :brynad

Last edited:
I din kategori e jag väl en bitterfitta för det jag tänker säga nu. Men: jag tycker pollen e skit för det finns inget alternativ att fylla i för oss som är här på sh av den anledningen till varför sh faktiskt finns?!

Sen finns det sådanhär idioter som mig som gärna hänger både här och där. Kanske mer här i OT men ändå är intresserade av de renare trådarna. Jag tillför dock inte så mycket i de trådarna pga att jag helt enkelt behöver lära mig mer. Fast vem bryr sig egentligen?!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti