Vem är detta?

För att göra det enkelt för dig kan du kryssa av mig och alla jag känner. :D

Nya ledtrådar!

Mailade Herman Lindkvist och fick svar nyss:

"Av hans ordnar att döma är han troligtvis en av Oskar II:s söner. Kanske Carl (den blå prinsen), men jag är på Färöarna så jag har inte mitt material med mig, men jag skulle tro att det är han. Hälsningar, Herman"

:tummenupp

Edit: Verkar stämma! http://www.beridnahogvakten.se/Blaa-Prinsen.php

Last edited:
Nya ledtrådar!

Mailade Herman Lindkvist och fick svar nyss:

"Av hans ordnar att döma är han troligtvis en av Oskar II:s söner. Kanske Carl (den blå prinsen), men jag är på Färöarna så jag har inte mitt material med mig, men jag skulle tro att det är han. Hälsningar, Herman"

:tummenupp

Edit: Verkar stämma! http://www.beridnahogvakten.se/Blaa-Prinsen.php
"Mitt material". Menar han att han brukar ha med sig ett "material" som kan ge svar på.. Allt? Herman är nog nån slags historenördssuperhjälte!

Mannen på bilden är för övrigt grymt lik en kille jag brukade snö- och toalettdöpa dagligen mellan 3e och 8e klass.

"Mitt material". Menar han att han brukar ha med sig ett "material" som kan ge svar på.. Allt? Herman är nog nån slags historenördssuperhjälte!

Mannen på bilden är för övrigt grymt lik en kille jag brukade snö- och toalettdöpa dagligen mellan 3e och 8e klass.

Kan andra stycket möjligen förklara bristen på kunskaper i första...

Hoppas båda är BS.

Antingen skämtar du på en nivå jag inte begriper, eller så är du en lägre stående varelse.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park