Vem är detta som plöjt i diket(bilder)

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Från: http://www.sos-stockholm.se/gallery/list.php?cat=2&sortby=&s=21&e=40
dsc_0397.jpg

dsc_0406.jpg

dsc_0418.jpg

dsc_0502.jpg


Hur gick det med han?
 
Ujuj det såg inte bra ut.Vad hände?Hur gick det med honom/henne,illa förmodar jag med tanke på sjukvårdarna.Hoppas det fixar sig.
 
Tror det där är gamla bilder. Han som grundade sos-stockholm.se är en PMC-medlem.
 
Hoppas det e inte Madhonda! Hon har väl en likadan hoj va???

Hur som helst, hoppas det har gått bra med henne....
 
Itacha75 skrev:
Tror det där är gamla bilder. Han som grundade sos-stockholm.se är en PMC-medlem.

Bilderna är ifrån februari (lades upp då i alla fall)

Dioxin skrev:
Hoppas det e inte Madhonda! Hon har väl en likadan hoj va???Hur som helst, hoppas det har gått bra med henne....


Madhondas hoj är inte gul/svart. (träffade henne på kinnekulle så jag kan meddela att hon mår prima)
 
Last edited:
Det är jag som har tagit & lagt upp bilderna & har medgivande av den som körde av. Han klarade sig bra

//Simon
 
Tur att det gick bra... var det du som provsatt polis bågen också :hihi
 
BadToy skrev:
Det är jag som har tagit & lagt upp bilderna & har medgivande av den som körde av. Han klarade sig bra

//Simon
Bra att han klarade sig!
Såg lite otrevligt ut.
Fick mig en tankeställare iaf, kanske var det meningen?
Brunte
 
Fan Simon du får inte skrämmas så där :fatta!

Tog en stund innan jag kom på att bilderna var hyfsat gamla och vem det var.

Puh...
 
955i skrev:
Fan Simon du får inte skrämmas så där :fatta!

Tog en stund innan jag kom på att bilderna var hyfsat gamla och vem det var.

Puh...

Hehe, fick också hjärtat i halsgropen ett par sekunder.
 
Borde nämt att bilderna var inlagda i februari,så kraschen är väll från förra året.
men ni hittade det så bra själv,tur att det gick bra för han iallafall...
 
Dioxin skrev:
Hoppas det e inte Madhonda! Hon har väl en likadan hoj va???

Hur som helst, hoppas det har gått bra med henne....
dock är den inte gul på en fläck, det är inte en hon, de e en han som ligger där...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top