Vem är det som säljer hoj prylar på blocket?

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Såg att en PBR:are sålde hoj grejor på nätet, vem av er är det? är lite sugen på dem ena stövlarna.

akora skrev:
Såg att en PBR:are sålde hoj grejor på nätet, vem av er är det? är lite sugen på dem ena stövlarna.
Vill inte var besserschmidter och klaga på folks skriftspråk men "är lite sugen på dem ena stövlarna" är det inte många rätt i.... :notme

Jag vill oxå ha stövlar. Mer info please...

Re: Re: Vem är det som säljer hoj prylar på blocket?

Supermoto skrev:
Vill inte var besserschmidter och klaga på folks skriftspråk men "är lite sugen på dem ena stövlarna" är det inte många rätt i.... :notme

Är du så jävla bra själv då?! :FU :D

Re: Re: Re: Vem är det som säljer hoj prylar på blocket?

Kyckling skrev:
Är du så jävla bra själv då?! :FU :D
Det vet du, ditt jämrans fjäderfä. Det vet du :fakta

Äehj fan akta er killar...
Dom är bergis räjsade och typ helt slut i sulan och ramsnea i skaften typ öh ba lixom eller hur... :D

Erik, du som försöker allt för att bli lite snabbare, köp de snabbaste stövlarna du kan hitta nu då :fakta

Re: Re: Vem är det som säljer hoj prylar på blocket?

Supermoto skrev:

Menar du "ena stövlarna", håller med, jag borde ha skrivit "är lite sugen på det ena paret av de 2 par stövlar som han säljer"
Om du klaga på att jag stavar "dem" med "e" så kan jag be dig att ta kontakt med folket som bestämer hur orden stavas i Sverige :fakta
Om det är andra ord bortfall eller felstavningar så beror det uppenbarligen på att jag skriver med endast två fingrar på ena handen och ingen tumme att "spacea" med på andra handen.

:squid

På tal om viktigare saker, hojen är nu inlämnad på Carlbarks motor i Kumla

Kyckling skrev:
Äehj fan akta er killar...
Dom är bergis räjsade och typ helt slut i sulan och ramsnea i skaften typ öh ba lixom eller hur... :D

Erik, du som försöker allt för att bli lite snabbare, köp de snabbaste stövlarna du kan hitta nu då :fakta

mina oxtar är redan snabba nog för att piska skiten ur er allihopa :fakta

det är jag. så ring mig på 0707-103070 om du vill ha något, allt ryker fort som fan... så passa på :)

LaFleur skrev:
det är jag. så ring mig på 0707-103070 om du vill ha något, allt ryker fort som fan... så passa på :)

Får jag inte ut något nytt ställ på hel-försäkringen så köper jag stället av dig. Får reda på det i morgon(Tisdag), kan du hålla det till dess?

erik skrev:
mina oxtar är redan snabba nog för att piska skiten ur er allihopa :fakta
ärligt talat erik släng på dina kåpor lite fort nu så ska jag ta ner dig på jorden.. förstår inte vart du fått din ton ifrån på sissta tiden.. det hade ju varit en sak om du någonsin bevisat din kör skicklighet men så är ju inte fallet.. vet många ungar som spelat typ toca och tror dom kan köra ifrån både mika h och grönholm.. :fakta

blom skrev:
ärligt talat erik släng på dina kåpor lite fort nu så ska jag ta ner dig på jorden.. förstår inte vart du fått din ton ifrån på sissta tiden.. det hade ju varit en sak om du någonsin bevisat din kör skicklighet men så är ju inte fallet.. vet många ungar som spelat typ toca och tror dom kan köra ifrån både mika h och grönholm.. :fakta

det är hojbytet som gjort att jag blivit sån här :rock

men över en natt? jag förstår inte erik. jag tror inte att det är hojen det beror på utan din nya flick-vän!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back