Vem är den skyldiga!!??? Kontaktannonsen på tv3 (hojförare)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu får den skyldiga stiga fram! Kan man visa upp sig på tv kan man erkänna på sporthoj.com oxå! :D

koooom igeeeeen! :D

Men money,blev du intresserad är det väl bara höra av dig till tv3 :confused:

Kan erkänna att han faktiskt var väldigt charmig, lär säkert ha massa fröknar som hör av sig. Dock är jag inte alls intresserad av något mer än att veta om han smyger runt här bland oss. :)

"Skyldiga" indikerar ju att det skulle röra sig om en tjej. Killar som gör idiotiska grejer är inte lika roligt, second nature liksom. Jag är besviken.

"Skyldiga" indikerar ju att det skulle röra sig om en tjej. Killar som gör idiotiska grejer är inte lika roligt, second nature liksom. Jag är besviken.

Äh, Money är ju utländska, hon grejar inte riktigt tugget. Du får ha överseende helt enkelt. ;)

Äh, Money är ju utländska, hon grejar inte riktigt tugget. Du får ha överseende helt enkelt. ;)

Skyll inte på mig, blev rödmarkerat när jag skrev skyldige! hahaha :D

Hade ju inte, för min del iaf, varit lika intressant att veta om det handla om en tjej. ;)

Det lär nog vara fler fjällor som ser på tv3 än som läser singeltråden på SH. Om man vill ha kvantitet framför kvalitet är det ju utmärkt. Snobbar blir utan!

Killar kollar tjejer.

Tjejer kollar tjejer och , guess what, finner fel. Vips har vi kattaslagsmål, dvs underhållning.

Sant! BTW två barns mamman som var med i programmet tyckte jag verkar jävligt go. :)

Jag kan såga killar lika mycket som tjejer. Men tycker jag en tjej är snygg så har jag inga problem att säga det. Vackra tjejer är lika trevligt att kolla på som snygga killar/män.

Sant! BTW två barns mamman som var med i programmet tyckte jag verkar jävligt go. :)

Jag kan såga killar lika mycket som tjejer. Men tycker jag en tjej är snygg så har jag inga problem att säga det. Vackra tjejer är lika trevligt att kolla på som snygga killar/män.
Om inte trevligare. :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...