Vem är Anna Anka???

du menar banka på? stod att hon var anhållen för att ha slagit maken blodig :näsblod

haha okej, jag står reviderad.

Missat det :näsblod

Edit (efter lite kunskapssökande i kunskapskällan aftonbladet.se):
Men det går inte alltid så fridfullt till i Ankas hem. Vid lucia förra året urartade ett gräl mellan makarna. Det slutade med att Paul fick uppsöka sjukhus efter att Anna slängt en isbit i huvudet på honom.

Last edited:
haha okej, jag står reviderad.

Missat det :näsblod

Edit (efter lite kunskapssökande i kunskapskällan aftonbladet.se):

haha, undrar verkligen om de verkligen berättat sanningen

"Paul kontaktade polisen eftersom han blev orolig, men när de anlände och såg hans skador valde de att gripa Anna och tvinga med henne till polisstationen."

Såg detta i går (Svenska Hollywoodfruar) och vilket spån hon verkar vara...gift med Paul Anka . Fast jag fick mer uppfattningen att äktenskapet mer var en affärsuppgörelse dom två emellan (och några advokater antagligen).

En rolig detalj om man kollar på Wikipedia, ni vet där tjejen i filmen Dum & Dummare (Jim Carrey) som hoppar ur bussen och säger någonting i stil med "Hej Allihopa", det är tydligen hon...

3447786819.jpg

Såg lite av programmet och man häpnar ju över hur totalt blåsta dom verkar vara alla tre :död

Missade ni "Svenska Hollywoodfruar" ?? ;)
Jag har bara sett de trailers som gått. Det räckte. Program om vuxna människor som är stolta för att de just lärt sig att hantera en kaffebryggare intresserar inte riktigt mig.

Jag tittade inte heller gärna på Joelbitar när jag var liten.

Såg detta i går (Svenska Hollywoodfruar) och vilket spån hon verkar vara...gift med Paul Anka . Fast jag fick mer uppfattningen att äktenskapet mer var en affärsuppgörelse dom två emellan (och några advokater antagligen).

En rolig detalj om man kollar på Wikipedia, ni vet där tjejen i filmen Dum & Dummare (Jim Carrey) som hoppar ur bussen och säger någonting i stil med "Hej Allihopa", det är tydligen hon...

3447786819.jpg

The Swedish bikini team:yoparty
Det enda amerikaner känner till om Sverige kan jag meddela. Glöm ABBA Volvo och sånt smått skit.

]

Hon var betydligt snyggare på den tiden........

Min tjej skämdes ögonen ur sig i egenskap av rätt smart skåning. Ingen smickrande bild övriga befolkningen får av skåningar (eller för den delen vilken bild folk får av svenskar.)

Vi får väl vid Gud hoppas att kära Anna inte är inne och läser på SH. Hon skulle ju bli JÄTTELEDSEN om hon såg detta! Att HON, som borde ha HELA det där kvalitéts-TVprogrammet(Såg jag på nåt löp...:brinnerup), inte ingår i den svenska skolutbildningen i så pass stor omfattning att INGEN ska behöva ifrågasätta vem hon är!

Såg lite av trailern på hon kaffekokerskan. Å så har mina jobbarkompisar berättat lite om "hemmafruarnas" bravader. Typ någon skulle resa bort i 2 dagar och då krävdes det 15 resväskor. :rolleyes: Det får räcka så.

Men det jag undrar är...hur i hela jävla helvetet står sådana här kvinnor ut med sig själva. Dom har gift sig rikt, lever som parasiter och tror att dom är guds gåva till mänskligheten.

Det är pinsamt och tragiskt och man önskar att någon kunde injecera lite självinsikt i deras igenkorkade ådror.

Och kom för fan inte med nåt patetiskt påståeende om att jag "är bara avundsjuk" :gnissla

Jag skulle inte stå ut en sekund som försörjd hemmafru. Så det så. :glömdet :död

//M

...jag vill minnas att damen som säger något käckt på svenska i slutet av "Dum Dummare" var lite het - och tvivlar starkt på att det är samma dam.. :hihi Jääädrar vad hon ser ut som en grinig Arja på fultjack. :hihi

Men jag vet inte om hon ändå inte hade lite vett, vill minnas att hon hade någon sund åsikt om blåsjobb varje morgon om karln' ville bli väckt så? :rofl *host* ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon