Velox Mc Sundsvall

Ja visst var det, skönt med justa medtraffikanter...:tummenupp
I kväll blir det gatufest:yoparty

Tack själva, en lagom liten tur på kvällskvisten.

3677976141_bc9621e282.jpg

Ja de e nästan så att jag längtar till is, snö och kyla såna här dagar, går juh för faan inte å göra nåt förrän man e dyngsur av svett.. Å du Westergren, ska väl inte klaga så mycke eftersom du sitter i en hytt me ac flera timmar om dagen medans en annan ska greja me städning å skit :mad: Haha!

Äh, AC är för fegisar! Jag kör rutan nere å värme istället! Höll på att börja gråta idag när det bara var 21grader vid harmånger, men sen löste det sig och blev 28 igen. :tummenupp
Nästa vecka vill jag ha dubbelt så varmt!

Äh, AC är för fegisar! Jag kör rutan nere å värme istället! Höll på att börja gråta idag när det bara var 21grader vid harmånger, men sen löste det sig och blev 28 igen. :tummenupp
Nästa vecka vill jag ha dubbelt så varmt!

Prova slå av lastbilen o lägg dig o sov 7-9 timmar o vakna med att det är 31 grader UTE. Då vaknar man med en PANIIIIK känsla av syrebrist o kastar sig ur bilen.:brinnerup:brinnerup. Men nu är det bara en dag kvar till semster.:D

Prova slå av lastbilen o lägg dig o sov 7-9 timmar o vakna med att det är 31 grader UTE. Då vaknar man med en PANIIIIK känsla av syrebrist o kastar sig ur bilen.:brinnerup:brinnerup. Men nu är det bara en dag kvar till semster.:D
En dag kvar av semestern heter det:gnissla. Fast det skulle bli dåligt väder har jag hört:D Så då kan man jobba

Sova i bilen? Nää, jag har ju lägenhet jag... :D

Jag meddelar väl även här att tröjorna har kommit samt hämtats upp av mig. =)

Då var man på väg mot Norge (i går):tummenupp, bort från den sköna värmen i Sundsvall.
Sitter i skrivandets stund i Umeå och kollar ut genom fönstret 12 grader och regnet har precis slutat.

Regnade konstant från Ullånger till Umeå, Jä**la :mad: fin början på resan.
Hoppas vädret hemma håller i sig.

See ya...:yoparty

Bifogat

• mail.jpg
    mail.jpg
    12.1 KB · Visningar: 449
Då var man på väg mot Norge (i går):tummenupp, bort från den sköna värmen i Sundsvall.
Sitter i skrivandets stund i Umeå och kollar ut genom fönstret 12 grader och regnet har precis slutat.

Regnade konstant från Ullånger till Umeå, Jä**la :mad: fin början på resan.
Hoppas vädret hemma håller i sig.

See ya...:yoparty

Ha så roligt, kör försiktigt!

Skönt att vara hemma igen! Otroliga vägar dem har neröver.
Gå in på velox hemsida och läs om ett förslag som vi har. skriv upp er om ni är intresserade. Ha det bäst flodhäst!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025