Velox Mc Sundsvall

Det var ingen härifrån som blev stoppad igår eftermiddag vid 14-tiden på E4 i norrgående innan Birsta? Passerade och såg polis-mc som stoppad en hoj efter vägkanten. Tyckte det såg ut som nåt sporthojsaktigt.

Ganska komiskt...jag hälsar på en annan som hamnade på sjukan idag pga vurp igår.och vips vem rullar in i sängen bredvid!..haha liiite komiskt men TUR att bägge kunde dra ett leende på läpparna och att dom klarade sig "OK" efter omständigheter.

Härnövurparn trodde att det var ngt oljigt på vägen alt sviter efter nyasfalterat/vägbygge då arslet plötsligt kastade iväg ut ur rondellen och högg sedan till på returen.

Mvh/
en som funderar på att sälja hojen...:kryckor

Vill bara säga tack till ZtreetFajter mfl för ett bra initiativ med bankörningen, det var jä**igt roligt.

Hänger med nästa sväng också...

Håller som bäst på att gå igenom bilderna, närmare 500 bilder att sortera men kommer inom kort lägga ut några här på sporthoj samt på
www.cam-adventures.com

Bilder är som alltid lika trevligt! =) Undrar om man fastnade på någon. Undvik dock gärna mitt skogsmulle-besök... =P

Velox-tröjor på gång! Jag och Roberth var in på Paintex igår och var enade om att välja dessa två modeller;

Carmel.jpg

och

Canton.jpg

Prov i large är beställda och kommer in i dagarna. Det får bli referensstorleken för att bestämma huruvida man behöver större eller mindre storlekar.

Vi lär ju synas om inte annat! :D

Velox-tröjor på gång! Jag och Roberth var in på Paintex igår och var enade om att välja dessa två modeller;

Carmel.jpg

och

Canton.jpg

Prov i large är beställda och kommer in i dagarna. Det får bli referensstorleken för att bestämma huruvida man behöver större eller mindre storlekar.

Vi lär ju synas om inte annat! :D

Ni kommer matcha min hoj iaf :)

Vi får väl se de andras kommentarer först skulle jag tro. Vi är bara två som är överens om denna färg än så länge. ;)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025