Vektorbaserad R1 logga för utskrift....

Jonatan Frisk

When in doubt, gas it!!!!
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1
Är det någon som har en vektorbaserad R1-logga som man kan skriva ut. Med
vektorbaserad menar jag helt enkelt en bild som kan justeras i storlek med
bibehållen skärpa.....dvs inte pixelbaserad.

loggan jag letar efter är denna:
 

Bifogat

  • R1.jpg
    R1.jpg
    33.2 KB · Visningar: 345
Jonatan Frisk skrev:
2221766 Är det någon som har en vektorbaserad R1-logga som man kan skriva ut. Med
vektorbaserad menar jag helt enkelt en bild som kan justeras i storlek med
bibehållen skärpa.....dvs inte pixelbaserad.

loggan jag letar efter är denna:

...de är ju bara göra den vektorbaserad :arsele

Har du den bilden i större format, så kan jag se vad jag kan göra under dagen?
 
Gå in på denna hemsida: www.brandsoftheworld.com och sök på Yamaha, så kommer du finna en R1-logga som eps.
Sidan är för övrigt en guldgruva för den som vill hitta varumärkesloggor av olika anledningar.

/N

Jonatan Frisk skrev:
2221766 Är det någon som har en vektorbaserad R1-logga som man kan skriva ut. Med
vektorbaserad menar jag helt enkelt en bild som kan justeras i storlek med
bibehållen skärpa.....dvs inte pixelbaserad.

loggan jag letar efter är denna:
 
motorboy skrev:
2221886 Gå in på denna hemsida: www.brandsoftheworld.com och sök på Yamaha, så kommer du finna en R1-logga som eps.
Sidan är för övrigt en guldgruva för den som vill hitta varumärkesloggor av olika anledningar.

/N

Tack!
Grymt sortiment av loggor.....hittar dock inte riktigt den loggan jag sökte, men många andra....

Ducati for life skrev:
2221787 ...de är ju bara göra den vektorbaserad :arsele

Har du den bilden i större format, så kan jag se vad jag kan göra under dagen?

Jo jag vet, har suttit i illustrator och "lekt", men har fortfarande inte bild i tillräckligt hög upplösning för att auto-trace ska ge bra resultat, blir för runda kanter.....

//någon som har en högupplöst version av bilden ovan??//
 
Jonatan Frisk skrev:
2221903 Tack!
Grymt sortiment av loggor.....hittar dock inte riktigt den loggan jag sökte, men många andra....



Jo jag vet, har suttit i illustrator och "lekt", men har fortfarande inte bild i tillräckligt hög upplösning för att auto-trace ska ge bra resultat, blir för runda kanter.....

//någon som har en högupplöst version av bilden ovan??//

...aight, ja det finns inga genvägar när man ska lägga banor...*suck*...
Men då har du i alla fall tillgång till Illustrator och kan "hjälpa dig själv" :tummenupp Lycka till...
 
Vi ritade nyss som jag skall använda, den får duga åt mig. PM:a mailadress så kan jag skicka den!

/ Hannes
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top