veidecfestival mantorp -10

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vilka ska dit?
vilka ska anmäla sig o i vilka klasser?
vem ska bara dit o bara va full o jävlig?

Elffors & _Johansson_ finnes på patraskcampingen.
Om nån forumprofil vill träffas på riktigt så slå en pling på 0706613186

Tänkte dyka dit för att bara kika och vara full.. :D får se om de blir av får släpa med mig patrasket så blir de nog bra.. :D

Jag har beställt en låda Newcastle och en treliters bag-in-box Jeltzin vodka så vi kommer nog ha till en bjudarsup ifall det kommer någon törstande Sporthojare förbi.

Och det heter faktiskt familjecampingen.:mattias

Last edited:
Jag har beställt en låda Newcastle och en treliters bag-in-box Jeltzin vodka så vi kommer nog ha till en bjudarsup ifall det kommer någon törstande Sporthojare förbi.

Och det heter faktiskt familjecampingen.:mattias

Jo man tackar, det ser man fram emot. Vi kommer nog att förära den campingen med vår fina blåvita Adria från soliga 1979.
:)

Sikta in er på vagnen med en kopparfärgad hayabusa överöst med flugor och en gammal skruttig gixxer 1100 utanför, då har ni kommit rätt!

hmmm kan herr _johansson_ skramla ner från ö-sund så ska nog jag kunna ta mej ner åså

Vädret har sett ganska så dystert ut hittills med hot om spöregn hela helgen men nu börjar det se bättre ut på långtidsprognosen!:banana

Bifogat

• Väder mantorp.JPG
    Väder mantorp.JPG
    57.4 KB · Visningar: 71
Kommer missa detta år och det känns inte bra...
Brukar spendera denna helg på mellan campingen, med sol, öl och lite sprit dygnet runt i dagarna tre......

Kommer missa detta år och det känns inte bra...
Brukar spendera denna helg på mellan campingen, med sol, öl och lite sprit dygnet runt i dagarna tre......

Det är helt klart höjdpunkten på året, gå runt på kvällarna med en kasse pilsner och kolla på när det skruvas och grejas i depån. Livet kan inte bli mycket bättre än så.

Å hur plakat är herrarna nu ?:fyllisar:öl:dricka:bladder

Idag regnade ju bort... Så jäkla trist... Men lördagen var ju lyckad! :tummenupp

Idag regnade ju bort... Så jäkla trist... Men lördagen var ju lyckad! :tummenupp

Jag åkte på att jobba denna heliga helg, har inte missat det på många år men nu... iof så var tydligen vädret inget vidare men ändå.. man missar ju allt... =(

Vet någon om det är samma datum nästa år eller om det är en vecka förskjutet?

Riktigt trist att finalerna ställdes in, Promod körde väl första elimineringen när det vart uppehåll runt 15:00 men sen blåste dom tydligen av.:huvet

Jag drog redan halv tolv eftersom jag hade nästan 80 mil att nöta på hojen, lika bra det för jag missade ju inte så mycket.

Riktigt kul helg ändå, såg inga sporthojströjor eller liknande men träffade mycket annat intressant folk så det blir trots regnandet gott betyg för helgen. Nu har finalerna regnat bort två år i rad så nästa år får det fanimej vara soligt och fint!:)

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back