Veidec trophy

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Om en vecka står jag i Falkenberg och sätter upp depåtält, golv mm för teamet jag ska jobba åt den här säsongen, och på fredag drar träningen igång, på lördag kval och på söndag RACE, fan va kul det ska bli. Är det några här som ska dit och kolla?

Klart man ska kolla, har inte missat ett STCC-race i Falkenberg på jag vet inte hur länge...
Vilket team jobbar du för?

Gixxer Rolle!

Samma här! Har också arbetsuppgifter åt ett team i VEIDEC i år.
Vi lär synas.

\\H

Nu kommer jag inte ihåg bergis men jag kommer nog dyka upp ibland i samma team som Henric om jag inte fattat det hela fel. Tyvärr inte på premiären dock.

Marcus skrev:
Klart man ska kolla, har inte missat ett STCC-race i Falkenberg på jag vet inte hur länge...
Vilket team jobbar du för?

Det här teamet ska jag jobba med.

TEAM HÅLTAGARNA

Jörgen Andersson, Nyköping och Johnny Westerlund, Vaxholm har gått ihop i team Håltagarna för att lättare slå sig fram i VEIDEC TROPHY
- Allt blir så mycket lättare när man är två. Inte minst sponsorsidan, säger Johnny.
Jörgen kör en ny R6:a, medan Johnny fortsätter med fjolårshojen.
- Jag tror inte de sitter i cykeln, säger Johnny som nyligen varit i Frankrike och tränat.
Deras satsning inför årets säsong ser mer professionell ut än tidigare. Och målsättningen är högre.
- Jörgen skall in bland de fem främsta och jag bland de tio främsta, menar Johnny.

Bifogat

• jon.jpg
    jon.jpg
    25.9 KB · Visningar: 509
Gixxer Rolle skrev:
Om en vecka står jag i Falkenberg och sätter upp depåtält, golv mm för teamet jag ska jobba åt den här säsongen, och på fredag drar träningen igång, på lördag kval och på söndag RACE, fan va kul det ska bli. Är det några här som ska dit och kolla?

Klart man skall dit! :tummenupp
Kan räkna med mig vid start/mål kurvan....

Vill väldigt gärna dit, men som det ser ut nu blir det bankörning på Sturup istället denna dag. Ja, livet är ju alltid fullt utav dessa besvärliga val :rolleyes:

ducati748rs skrev:
Skitsamma Åsa nästa år är det du som kör Veidic :fakta

*host host* visste inte att jag hade dessa ambitioner... :skrämd Känns som att just nu är det väl att få flyt på min körning... Veidic låter som "far far away" i mina tankar. Förutom från åskådarplatsen alltså :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT