Veidec mannar upp!!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nu i helgen förstärks Veideic-depån av en medioker, välfriserad och pratglad mek.

Eriksson rular!

galleri03_bild5.jpg

....eller något, men jag mekar glatt iaf :)

Är ni där så kom och säg hej!

Erikssons hoj ser riktigt fin ut. Snygga siffror. Men "Cesium"? Var det inte sånt som föll ner efter Tjernobyl-katastrofen?

Det vette katten vad Cesium är men det står ju klart att det är en av de bäste typerna av företag dvs ett som stöder motorsport. Så härmed är Cesium ascoolt och råkkar fetast.

Men snygg hoj i all ära - Är inte 03'ans cuts ful??

http://www.svearacing.com/

Får man ägna sig åt fulmek med vinkelslip, glasfiberspackel, buntband och slägghammare på Veidecnivå?

Eller har du gått kurs i finmek och kanske till och med fått tillgång till en hylsnyckelsats????? :skrämd

Jag ska meka åt Martin i helgen och den stackarn tror det är riskfritt eftersom hans cykel är så ny och fin.
Han vet inte vilket oerhört behov jag har av att meka elsystem och klippa i kabelhärvor.

Han lever i den tron att inget skall röras om det funkar men jag tycker att det alltid finns något att förstöra. Eller hur?

På mantorp fyllde jag återigen min hylsnyckelsats med vatten så fulmek har fått en ny dimension. Att olja in verktyg är för brudar och b*gar som farsgubben rukar säga.

Naturligtvis kan man skruva på saker som fungerar! Dels för att förstå hur det funkar och dels för att öka chansen för lite intressant krångel.

Slit iväg lite SMS-rapporter på våra stjärnor under helgen Jalle!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back