tvålen
Sporthojsnörd
- Gick med
- 15 Nov 2004
- Hoj
- XL650V, GSXR600, GSXR750
Nu är jag så jävla lack!!
Förstår ingenting!
Det är så här att när jag ska spara min film i Vegas Video 5.0 så krashar datorn! När Vegas var nyinstallerat för n¨ågra månader sen så hade jag inte det här problemet... det är något som hänt under de senaste veckorna.. Upptäckte det en dag då jag skulle sparar en lite n film jag hade gjort för skojs skull.
Man kommer ungefär halvvägs i renderings processen om man sparar i medelkvalité, när datorn helt plötsligt krashar! Det är inget annat som är fel med datorn, bara Vegas som har blivit helt fucked up!
Någon som har vart med om samma sak?
Förstår ingenting! Det är så här att när jag ska spara min film i Vegas Video 5.0 så krashar datorn! När Vegas var nyinstallerat för n¨ågra månader sen så hade jag inte det här problemet... det är något som hänt under de senaste veckorna.. Upptäckte det en dag då jag skulle sparar en lite n film jag hade gjort för skojs skull.
Man kommer ungefär halvvägs i renderings processen om man sparar i medelkvalité, när datorn helt plötsligt krashar! Det är inget annat som är fel med datorn, bara Vegas som har blivit helt fucked up!
Någon som har vart med om samma sak?